Probleme multe...de 26 de ani sunt casatorita,dar din 2003 voiam tot mai des sa ma despart...nu mai intelegeam nimic,nu stiam cum sa fac sa nu-l mai aud cum tipa.din orice tipa,ma jicnea...pana in feb 2008 cand i-am gasit un mesaj pe telefon. a recunoscut ca a avut o relatie,dar nu mai are de gand nimic,ca a gresit,ca ma iubeste si ca vrea sa se schimbe tot,sa ne intelegem...intr-adevar ,aproape un an a fost altul,toate au fost ok,nu mai tipa,era mult mai calm,accepta discutii,chiar dc niciodata nu a vrut sa-mi zica cine e cea cu care m-a inselat...dar totul a revenit la "normal"in ultimul timptipa,urla iar ,din orice...eu primesc mesaje obsece...si el ,la fel,dar le ignora,se enerveaza dc il intreb,tipa...sunt bolnava,simt ca nu mai am nici rabdarea de acum cativa ani...ce sa fac? sa plec?sa mai incerc sa vorbim?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce sa fac,sa-l cred?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (49)
the_last_angel (acum 13 ani)
daca aveti si copii ar fi prea greu sa inainteziun divort ,dar cu siguranta sa nu-l crezi cand iti spune tot ce iti spune pt k nu se va schimba niciodata ,mai ales daca a avut si sanse sa iti demonstreze iar tu te-ai convins ,cred ca te cam complaciin situatia asta ...parerea mea este sa te gandesti la viitorul tau
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de the_last_angel
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de the_last_angel
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Filipa (acum 13 ani)
Cel mai bine ar fi daca l-ai trata cu indiferenta. Poate ca asta l-ar afecta mai mult. Sau poate ca i-ar conveni, cine stie. Ar trebui sa ai viata ta, prietenii tai, sa-ti cauti fericirea in lucruri care sa nu-l includa pe el. Barbatii are acasa sunt rai, obisnuiesc sa-si desconsidere sotiile, sa le faca sa se simta inferioare tuturor. Cred ca face parte din comportamentul tipic. Trebuie sa te uiti in oglinda, sa te aranjezi, sa iesi din casa ca o doamna, indiferent de ce-ti spune el. Zilele trecute am auzit pe strada un barbat care-si injosea sotia spunandu-i: Parca esti un copil, nu te duce capul la nimic. Oare acea femeie cum s-a descurcat pana l-a cunoscut pe el, desteptul pamantului. Eu m-am maritat la 26 de ani, am facut facultate, m-am descurcat foarte bine inainte de casatorie. Dupa casatorie, dintr-o data mi-a bagat in cap ideea ca eu nu ma pricep, ca nu ma descurc fara el. Asta a durat o vreme pana cand mi-am dat seama ca, de fapt, eu ii eram complet subordonata, nu aveam voie sa fac nici un pas fara incuviintarea lui. Nu prea am avut cu cine comunica, intre timp s-a apucat si de baut si am divortat. Cresc singura 2 fete, una studenta si una eleva si e bine. Ideea este ca trebuie sa gasesti bucurie in lucrurile marunte, sa-ti faci viata ta, care sa nu-l includa neaparat pe el.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Mary Jane (acum 13 ani)
Gabriela, draga mea, totul e posibil. Da-mi voie sa-ti dau un exemplu: cand eram studenta cel mai greu imi era sa ma apuc de invatat, trageam de timp cat puteam, dar o data ce ma apucam imi era foarte usor. In toate lucrurile inceputul e mai greu, chiar si in lucrurile care nu ne plac. Si acele lucruri care ne par atat de grele si de imposibil de facut sunt posibile (si stiu ce vorbesc, viata mea se compune din lucruri facute impotriva firii mele timide).
Toate chestiile astea pornesc oricum de la modul cum suntem educate de mici si cum sunt educati si barbatii: ei sunt mai buni ca noi, noi trebuie sa ii ascultam pt ca avem nevoie de indrumare, dar chestia aia s-a terminat de acum 3 secole, asa ca fiti curajoase, oricare dintre voi si bucurati-va de partea frumoasa din viata,nu de tristetile ei
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Mary Jane (acum 13 ani)
Sa nu uit: tanti cu remediile homeopate, nu mai fa reclama gratuita pe aici, ca te numesti spam
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
gabriela614 (acum 13 ani)
Cu indiferenta il tratez,Filipa,zi de zi,dar nu-l deranjeaza,doar ca,atunci cand trebuie sa mergem undeva impreuna(avem prieteni de familie, avem rude) ,sau sa facem aprovizionarea casei,trebuie sa "colaboram".Nici nu pot sa va descriu cum e o zi de cumparaturi in "carefour"...deci,cum procedez cu "indiferenta"?Lucrurile vor sta la fel,dc nu schimb ceva,dc nu voi fc singura ,de acum,lucrurile pe care le faceam impreuna,nu vom mai serba aniversarile,nu vom mai merge la petrecerile prietenilor...ne vom desparti! Eu am deja viata mea,lucrurile astea se intampla destul de rar(sa mergem undeva impreuna) si atunci se termina prost,de fiecare data.Stiu,Mary,ca orice inceput e greu,dar cred ca ar fi mult mai bn sa nu mai aman...cred ca,din punctul meu de vedere,am incercat toate variantele si continuand nu-mi fac decat rau,cu fiecare zi,tot mai mult!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de gabriela614
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de gabriela614
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Laura Ciocoiu MPsihoterapeut Laura Ciocoiu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Gabriela ,
Un divort nu este usor. Dar ai dreptul sa fii fericita.
Meriti, ca orice alta persoana sa fii fericita!
Nu uita ca daca tu nu esti bine, nici copilul tau nu e bine, fiindca el are nevoie de toata atentia si dragostea ta de mama. Atata timp cat tu nu te simti bine cu tine ( in relatia cu sotul ) nu poti sa-i oferi copilului tot ceea ce are nevoie cel mai mult - iubire si atentie.
E important sa te vezi ca o persoana valoroasa. Daca tu nu esti importanta pentru tine , nimeni nu te va vedea asa si vei fi tratata ca atare.
Daca tu nu te iubesti pe tine si nu ai grija de nevoile tale, nu poti face asta pentru copilul tau.
Sa amani luarea unei decizii importante pentru tine, nu stiu cat bine iti poate aduce. Cu cat trece timpul, cu atat te afunzi mai tare in ceva din care va fi mai greu sa iesi si paote nu vei mai avea forta necesara sa iesi.....
Gandeste-te ca meriti sa fii fericita ! nimeni nu e responsabil de fericirea ta, decat TU !
E o mare responsabilitate, dar mai bine decat tine, nimeni nu stie de ce ai nevoie acum! Poate ca nici tu nu stii ACUM ,ce e mai bine sa faci, dar un specialist te poate ajuta sa afli asta.
Am citit aici multe pareri si sfaturi personale, subiective. Fiecare stie prin ce-a trecut, e vorba de experiente personale.
Fiecare om e unic: are un anumit sistem de valori, experiente proprii, mod subiectiv de a percepe realitatea etc.
In acest moment poate te simti blocata in problema ta si nu stii ce sa faci, ti-e greu sa iei o decizie. Poate asta il face pe sotul tau sa se comporte asa: vede ca nu esti hotarata, determinata si atunci profita de asta.
Cred ca un ajutor specializat, obiectiv, te-ar putea scoate din acest blocaj- e o situatie de criza. Dar poti iesi in afara problemei si sa vezi ce se intampla acolo. Sa te detasezi si sa vezi lucrurile din afara.
Asta se face in terapie.
Psihoterapeutul - obiectiv, te poate ajuta sa iesi si tu in afara, sa vezi ce e acolo, sa te misti in jurul problemei si sa o vezi din alta perspectiva. Atata timp cat stai inauntru, nu poti vedea clar. E IMPORTANT sa isi in afara , sa te DETASEZI !
E o mare diferenta intre a discuta cu un terapeut si a discuta cu rude, prieteni, cunoscuti, diferite persoane... De cele mai multe ori acestia te tin in probelema, fara sa isi dea seama ( se intampla inconstient)..
Daca tu iti doresti , poti sa fii bine ! Important e sa vrei !
Iti doresc sa ai curajul de a face ceea ce simti ca e bine pentru tine !
O zi minunata sa ai ! :)
Laura- Simona Ciocoiu , psiholog supervizor-psihoterapeut- logoped
Centrul de Psihoterapie si Dezvoltare Personala - Laura Ciocoiu
Bucuresti, tel. 0723366515
www.consiliere-psihoterapie.ro
IMPORTANT!
Recomandarile facute au caracter general.
Pentru un consult de specialitate  este necesara programarea la cabinet.