Ma confrunt cu următoarea situație ,am fost diagnosticata cu anxietate cu somatizare și iau tratament cu 1 pastila de cipralex și 2 pastile de anxiar pt care am schema de reducere treptat …totuși zilnic ma trezesc cu o încordare in zona inimii ,agitație ,senzația ca mi se strâmba gura ,senzația ca mi se inclesteaza mâinile …cipralex iau de 2 sapt și înainte am încercat tratament cu serlift Cr imi agravase stările …acum teama mea e de Ce nu imi dispar senZatiile acelea ? Psiholog spune ca e posibil sa le am de la anxiar fiind doza mare ,psihiatrul zice ca dispar in timp ,ideea e ca pana sa iau astfel de pastile nu le am avut …ce sa fie și cum scap de ele ? Sunt foarte panicata
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună ziua! Senzațiile nu vă dispar, deoarece stările de anxietate au motivație internă, ascunsa în subconștinet. În afară de tratamentul medicamentos, vi s-a recomandat psihoterapie? Temerile nu se tratează cu medicamente, pentru că sunt generate de comportamente cu rădăcini foarte adânc (părinți, bunici) plus comportamentele noastre și modul nostru de gândire.
Anxietățile și temerile se tratează cu psihoterapie cognitiv comportamentala, în cadrul căreia reușim să învățăm mai multe despre noi înșine, să ne cunoaștem, să ne înțelegem reacțiile și să găsim rădăcinile problemelor și a suferințelor sufletești…
Altfel, oricum, organismul capătă rezistență la medicație astfel încât, va cere din ce în ce mai mult creșterea dozei sau schimbarea medicației.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350