Buna ziua , am 17 ani si de cativa ani ma confrunt cu niste stari ciudate adica la inceput am inceput sa am niste stari proaste care durau cam o zi si ma luau pe neasteptate iar de vreo 3-4 luni s-au accentuat impreuna cu stari de rau in fiecare zi , uneori ma trezesc noaptea cu stari de voma si greata , imi e frica sa nu vomit , valuri de caldura ,dureri de burta , dureri de cap , teama neexplicabila si mereu ma gandesc sa nu am o boala pe care nu o pot depista , si in cel mai des caz intru in starea aceea p***a care e ingrozitoare .. mi a fost gasit si la bila mal dar deja am scapat de el si nu prea cred ca mai are legatura..am fost la psihiatru si mi a dat tratament cu zoloft
dar nu ma simt sigur ca asta poate fi .. am vazut ca cei cu anxietate nu pot respira si altele ..
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (16)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua, esti cam prea tanar pentru un tratament cu zoloft... Mergi la un medic internist si vezi ce spune el, si daca sunt excluse cauzele organice, adreseaza-te unui psihoterapeut (psihoterapie cognitiv-comportamentala). Daca starile tale au la baza motive de ordin psiho-afectiv, nicio medicatie nu le va rezolva, ci doar ti le va "indesa" in subconstient, de unde vor exploda, cumulate, mai tarziu...
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350