De aproximativ 3-4 ani am observat ca atunci cand plang sau ma enervez foarte tare de fiecare data mi se pune un "nod" in gat si respir greu ca si cum m-ar strange cineva de gat sa fie vorba oare despre Anxietate.. sau ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
In mod traditional nodul in gat este asociat cu anxietatea. Totusi, din ceea ce descrieti dvs este mai mult un blocaj in comunicare: va este greu in acele momente sa exprimati verbal ceea ce simtiti. Am intalnit la foarte multi dintre clientii mei astfel de manifestari. In urma sedintelor de psihoterapie au reusit sa elimine acest blocaj.
Va recomand daca doriti sa scapati de aceasta senzatie sa urmati un proces psihoterapeutic.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro