Buna ziua. Cat timp poate sa dureze o stare de anxietate ? Dupa un tratament poate reveni in timp ? Se trateaza ?
Va multumesc .
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Ostare de anxietate poate sa dureze mult timp si se poate manifesta in diverse forme si sub diverse intensitati
Manifestare paroxistica a anxietatii este insotita si de o serie de simptome fizice.
Apare brusc si nu dureaza mai mult de 20- 30 de minute.
De cele mai multe ori abordarea terapeutica a atacului de panica se confunda cu faptul ca doar tratamentul medicamentos este indeajuns .
Medicatia insa are rolul de a actiona la nivel de simptom, de a reduce din intensitatea fricii prin anxiolitice.
Se observa ca odata ce se intrerupe medicatia simptomele reapar intrindu-se astfel intr-un cerc vicios.
Acest lucru se intimpla deoarece panica este doar un simptom major care atrage atentia ca la nivel inconstient se intimpla ceva.
Abordarea cea mai optima a atacului de panica se refera insa la abordarea cauzala adica psihoterapie, care poate fi insotita de tratament simptomatic in functie de intensitatea simptomelor si care urmeaza a fi redus pina la a fi interupt continuindu-se apoi cu psihoterapie
Psihoterapia are si rolul de a elibera tensiunea psihica ce determina aceste simptome si de a aduce lumina asupra motivelor reale ce stau la baza atacurilor de panica
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com