Buma ! am 19 ani . Am o problema totul a început când mi-au apărut niște gânduri violente care nu îmi dădeau pace deloc îmi făceam griji din orice lucru care înainte mi se părea obișnuit, starea aceea mi-a dispărut timp de 3 săptămâni iar acum 2 seri mi-a apărut iar acele ganduri care nu îmi dau pace deloc niște ganduri oribile când am văzut ca gândurile reapar m-am panicat foarte tare am plâns încontinuu gândindu-mă ca o sa trec iar prin ce am trecut și de atunci cred ca am întrat în depresie am minute în care ma simt bine optimistă și după clacheaz numai vad viata la fel de frumoasa parca nimic nu ma mai face sa zâmbesc trăiesc cu frică numai pot mânca numai am pofta de mancare . Am mers și la un psiholog nu ma ajutat cu nimic era pe lângă subiect eu ii povesteam și ii ziceam ce ma apasă și sa îmi dea câteva sfaturi ca să pot trece peste dar nu ma înțelegea deloc și nu am mai mers . Mama mea este disperata și foarte speriata sa nu întru din nou în depresie ca data trecută . Ajutați-mă cu un sfat cum sa trec peste acele ganduri cum sa rămân în control .
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate depresie ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)

Psih. Stefania Budacu (acum 11 luni)
Bună dimineața Maria! Probabil ar trebui să schimbi psihologul – pe de altă parte, să știi că un terapeut bun nu de sfaturi, ci pune întrebările necesare la care să-ți găsești tu singură răspunsul. Sfatul este ca și o haină: se potrivește celui care îl dă, prin prisma experiențelor lui – dar câtă vreme tu nu ai ajuns încă la acele gânduri înseamnă că nu ți se potrivește deocamdată ție.
Concluzia mea: caută un terapeut despre care să ai deja referințe bune și dacă este cazul caută și un psihiatru, la fel un specialist bun.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350