Buna ziua,
Va scriu in speranta ca puteti sa ma ajutati cu anumite sfaturi legate de o problema de anxietate care si-a facut aparitia acum cateva saptamani.
Eu sunt in general o fire mai emotiva, sufar de o usoara tahicardie, am pulsul marit in situatii de stres, iar in ultimul timp am fost destul de retrasa, nu prea am iesit prin oras si stau destul de mult la calculator.
Sunt studenta, iar de cateva saptamani am trait niste senzatii care m-au speriat, se intampla de obicei cand sunt singura, dar nu neaparat. Este destul de greu sa le descriu, e ca si cum as constientiza ca exist, imi simt corpul usor si mi-e frica sa nu se intample ceva cu mine, sa pierd controlul corpului sau a mintii. La inceput senzatia dura putin si apoi imi batea inima tare si aveam instinctul de a parasi locul respectiv, in care ma aflam singura. Mai apoi, nu am mai avut exact aceeasi senzatie, este mai prelungita, plus ca uneori am doar frica sa nu mi se intample iar. Atunci cand ma gandesc la situatia asta, este posibil sa mi-o induc singura. Nu stiu cum as putea sa ma controlez sa nu mai am astfel de ganduri. Mi s-a intamplat acasa, cand merg singura pe strada sau circul cu metroul. Exista terapii pe care le-as putea urma? Uneori mi-e frica sa nu se agraveze sau sa am altceva. Mentionez ca am mai avut sporadic astfel de stari si inainte, acum cativa ani, dar imi reveneam foarte repede, in cateva secunde, nu ma gandeam la ele si nu apareau des. Mi se intampla in principiu cand ieseam la tabla cand scriam si imi observam corpul cum se misca. De 2 saptamani de cand mi s-a intamplat iar se pare ca se tot repeta si probabil frica le amplifica.
Cum as putea rezolva situatia aceasta neplacuta care nu prea ma lasa sa ma concentrez pe examene si sa-mi derulez activitatea in mod normal?
Va multumesc mult, o zi frumoasa!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate/autoconstientizare/depersonalizare"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Har (acum 8 ani)
Anxietatea si starile de acest gen se datoreaza de cele mai multe ori unor cauze prezente in subconstientul nostru (complex de inferioritate, rusine, timiditate etc.). Daca localizezi sursa acestei stari si iti autoimpui control si disciplina, precum si concentrare asupra lucrurilor cu adevarat importante, starea aceasta nu are nicio sansa sa te doboare. Este o incercare a vietii, pe care trebuie sa o depasim daca dorim sa avem succes. Cu toti avem parte de astfel de incercari, care separa invingatorii de invinsi. Daca vrei sa reusesti, vei reusi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Romina11 (acum 8 ani)
Multumesc mult, voi incerca sa urmez aceste sfaturi!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Romina11
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Romina11
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Draga Romina,
Din pacate nu putem controla ce se afla in inconstient. Sunt lucruri despre care uneori nici nu stim ca exista.Acestea trebuie aduse in constient, iar apoi, in urma unor schimbari poti prelua controlul. Nu poti face singura acest lucru. Ai nevoie de un psihoterapeut care are cunostintele necesare acestui proces si iti poate fi alaturi. Acest lucru se intampla in cabinet, intr-un cadru securizant si confidential. Daca vrei sa discutam in detaliu, te astept cu drag la cabinet.
Psih.Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro