Bună seara, ma scuzați de deranj,
Am o întrebare îmi este rușine sa merg la un psiholog, deoarece a o mica problema,
Ma simt în ultimul timp trist, am stări de singurătate, simt ca toți ma evita, orice spun sau fac am impresia ca ii deranjez, am stări anxioase, de depresie.
Va rog frumos un sfat dacă se poate.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am nevoie de un sfat ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 2 ani)
Buna ziua,
Pentru a va trata simtomele anxios –depresive este necesar sa apelati la ajutor specializat. Pentru inceput puteti apela la sedintele de psihoterapie online. Explicatiile, durata sedintei, exercitiile utilzate si eficienta sunt similare sedintelor din cabinet.
Psihoterapia cognitiv-comportamentala va poate ajuta in mod semnificativ. Aceasta terapie prezinta o eficienta sporita in tratarea problemelor emotionale, fapt dovedit stiintific prin numeroase studii si cercetari de specialitate
Psihoterapia abordeaza cauzele anxietati si depresiei, care, de regula, sunt: redusa incredere in sine, imagine de sine negativa, convingerile disfuntctionale, atitudinile nerealiste fata de noi insine, fata de ceilalti si fata de viata etc.
In concluzie, este important sa depasiti rusinea care este doar o prejudecata si care va impiedica sa va vindecati si sa actionati responsabil, matur. Dupa cum vedeti afectiunea emotionala nu trece de la sine si riscati sa se cronicizeze fiind mai greu de tratat si mai costisitor.
Curaj, aveti dreptul la sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/