Buna ziua!De cateva zile am inceput sa plang continuu,nu pot sa mai dorm ,ma supar foarte repede iar de nervi mereu imi curge sange pe nas,refuz sa vorbesc cu oricine,vreau doar sa stau in camera mea si sa plang...asta din cauza prietenului meu si a relatiei noastre,pentru ca a decis ca e mai bine sa ne despartim decat sa mai stam impreuna pentru ca spune ca nu il mai iubesc,ca ma comport urat cu el,poate e un moment mai dificil pentru mine si fara sa vreau au fost mai neglijenta,dar ce sa fac?ma consum foarte tare,simt ca nu mai pot,am momente de suicid pentru ca tot mereu a trebuit sa sufar,fara sa fiu fericita ,iar cand eram trebuia sa existe ceva care sa distruga fericirea mea din orice punct de vedere al vietii,nu doar cel al iubirii.Imi puteti da niste sfaturi,va multumesc mult
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ajutor!!!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
deiutzaa! (acum 10 ani)
Draga mea,crede.ma ca ma regasesc in ceea ce ai zis. La fel e si prietenul meu,nu ma crede niciodata nimic desi ii sunt foarte fidela si il iubesc foarte mult! Nu este data sa vorbim si sa nu ne certam. Si eu de multe ori sunt foarte trista si nu vreau sa vorbesc cu nimeni. Asta e! Asa sunt toti baieti nu se multumesc niciodata si nu isi dau seama ce au langa iei pana ce nu pierd! Te rog mult sa te linistesti si sa nu te mai gandesti la el. Daca te.a lasat inseamna ca nu a fost vrednic de iubirea ta! Priveste viata din alte unghiuri! Tot timpu o sa fie ceva care o sa te faca sa zambesti! Daca o sa te simtuli in continuare la fel de rau as zice sa consultu un psiholog sau un medic! Multa sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de deiutzaa!
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de deiutzaa!
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
alexandra199636 (acum 10 ani)
Multumesc mult pentru raspunsul tau!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alexandra199636
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alexandra199636
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Diana Dinca MPsih. Diana Dinca este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna Alexandra,
Inteleg ca treci printr-o perioada dificila, dar pentru a formula un raspuns adecvat am nevoie de mai multe detalii, si anume: ce anume a dus la decizia lui de a va desparti? care este motivul pentru care tu ai devenit neglijenta si te comportai urat vizavi de el? ce s-a intamplat in viata ta in ultimele luni care sa-ti creeze dificultati?
As avea nevoie de exemple in care ai fost fericita si ceva a stricat asta.
Psih. Diana Dinca
[email protected]