Metode de subtiere a picioarelor

Publicat la data de: 22 Septembrie 2011 | Actualizat la data de: 22 Septembrie 2011
Autor: SfatulMedicului

Generalitati

Sus
Metode de subtiere a picioarelor

Esti in situatia in care corpul tau are o greutate ideala, insa picioarele nu sunt direct proportionale cu partea de sus a corpului? Daca picioarele tale sunt prea groase comparativ cu restul corpului, ai la indemana cateva solutii. Iata cateva dintre acestea.

Cuprins articol

  1. Generalitati
  2. Metode de subtiere a picioarelor
  3. Citeste pe aceeasi tema

Metode de subtiere a picioarelor

Sus

Yoga

Persoanele care practica yoga au, in general, membrele destul de subtiri si flexibile. Exercitiile de yoga te ajuta sa ai un corp armonios, frumos si tonifiat. Mai mult decat atat, atunci cand practici yoga, mintea si spiritul se afla intr-un proces de stimulare continua.

Aloca zilnic timp, cel putin 30 de minute, pentru exercitiile de yoga. Daca nu vrei sau nu ai timp sa mergi la un curs special, achizitioneaza o carte sau un dvd care sa te inspire in acest sens.

Urca pe scari

Intotdeauna este mai comod sa urci cu liftul, dar cu siguranta varianta sanatoasa si benefica este cea in care folosesti scarile, atat pentru coborat, dar mai ales pentru urcat. Chiar daca locuiesti la etajul 1, incearca sa ajungi zilnic pana la etajele 3 sau 4, mai ales in primele doua saptamani. Dupa aceasta perioada, este recomandat sa urci mai multe trepte. Vei simti, la finalul fiecarui "antrenament", cum muschii picioarelor lucreaza.

Inoata

2 - 3 ture de bazin, de doua ori pe saptamana, iti vor subtia picioarele si te va ajuta sa iti tonifiezi intreaga musculatura. Daca nu stii sa inoti, este suficient sa alegi un bazin cu adancimea de cel mult 1,5 metri si sa mergi pur si simplu prin apa. Si aici sunt necesare cateva ture de bazin, chiar daca obosesti.

Mergi pe bicicleta

Alege bicicleta in defavoarea autoturismului. Indiferent ca mergi la munca sau la plimbare, incearca sa mergi zilnic pe bicicleata, cel putin 2 - 3 kilometri. In acest caz, rezultatele vor fi vizibile in numai o luna.

In sezonul rece, inlocuieste bicicleta de strada, cu cea medicinala pentru a evita sa iti iesi din forma.


Medici specialisti Sanatate sport

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter

Citeste si

Arhiva
  • Picioarele: 18 indicii despre sanatate Picioarele: 18 indicii despre sanatate

    Medicii afirma ca multe probleme de sanatate, pornind de la diabet si pana la deficiente nutritionale, pot fi detectate printr-o observare atenta a picioarelor. Impreuna, picioarele contin un sfert dintre oasele corpului si fiecare picior are 33 de articulatii, 100 de...citeste mai mult

  • Alimentatia dupa exercitiile fizice Alimentatia dupa exercitiile fizice

    Generalitati Masa luata dupa exercitiile fizice, ar trebui sa fie cea mai importanta masa a zilei pentru orice persoana interesata de nutritie sau care doreste sa isi construiasca masa musculara, sa slabeasca sau pur si simplu sau sa-si tonifice corpul. Exista...citeste mai mult

  • Despre Yoga Despre Yoga

    Generalitati Considerata de unii o arta, de altii o disciplina ce trebuie invata, yoga este de fapt o practica indiana straveche, caracterizata prin meditatie si exercitiu fizic, ce poate imbunatati flexibilitatea organismului, poate reduce semnificativ stresul si...citeste mai mult

Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate