Coronavirus Update

Injectii cu moldamin

Intrebare postata de Simona378 cu 11 ani in urma - 14 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Streptococi, stafilococi si alte bacterii

Pentru ca am ASLO f mare d-na dr mi-a prescris injectii cu moldamin iar in urma lor am facut niste noduli sau asa ceva, s-a intarit in zona in care mi-a dat injectia desi dupa , masez locul respectiv.
Ce as putea face pt tratarea acelor noduli, exista ceva unguent bun pe care l-a putea folosi?
Si mai am o intrebare: pot folosi xilina? pt ca in partea dr din cauza coxartrozei care este mai accentuata , ma doare foarte rau. Diminueaza xilina din efectul moldaminulu? Bineinteles nu folosesc toata cantitea de xilina, ci mai putin, jumatate de fiola
Multumesc si astept raspuns!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (14)

nicoleta (cu 11 ani in urma)

pentru noduli iti recomand, lioton gel, care este f. bun

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Simona378 (cu 11 ani in urma)

multumesc de raspuns!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
daniela savulescu (cu 11 ani in urma)

va sugerez terapia cu bioptronul.am practicat chiar eu, 15 min.pe locul afectat.Mult noroc si nu lasati sa mai treaca timpul.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Simona378 (cu 11 ani in urma)

nu stiu ce este bioptronul, imi puteti da mai multe detalii, unde se poate face aceasta terapie? multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Cristina (cu 11 ani in urma)

Si eu am avut aslo mare si am facut tratam cu Moldamin si timp de un an m-am simtit mult mai bine (n-am mai avut dureri articulare - asta era problema mea). Stiu ca la mine asistenta punea ceva xilina. Noduli n-am facut, deci nu stiu care-i treaba.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Simona378 (cu 11 ani in urma)

Cate luni ai facut tratamentul cu Moldamin?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
criss (cu 10 ani in urma)

eu am facut timp de 3 luni in fiecare sapt moldamin. era foarte dureros. dar acum am varicela, e grav faptul ca am facut si moldamin? si am si varicela? un raspuns va rog.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
paula (cu 9 ani in urma)

fiica mea in varsta de 12 ani tre sa inceapa trat cu moldamin sap viitoare din 10 in 10 zile. o asistenta care sa vina acasa cunoaste cineva???

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
andreea (cu 9 ani in urma)

buna am si eu o intrebare ,,,eu am facut 2 ani moldamin amestecat cu alt medicament ce era ca ulei....adevarul e ca ma durea tareee,,,mie mia zis medicul ca e pt reumatic,,,dar eu intreb ce fel de reomatic e?
ca ai multe reume,,,ast un ras mersii

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Simona378 (cu 9 ani in urma)

Ai facut Moldamin doi ani in fiecare saptamana sau cum? Mi se pare foarte mult si ma mir ca nu ai facut noduli de la atatea Moldamine.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Angela (cu 6 ani in urma)

Buna dimineata,fiul meu de 17 ani are aslo 400.De 6 saptamani face moldamin si mai avem 6 fiole de facut.Aseara am observat ca pe una din fese are un nodul.Desi masez fesele dupa fiecare injectie nu stiu cum de a aparut .Ce pot face?? sunt tare necajita.Va rog sa ma aiutati .
Multumesc foarte mult.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Angela (cu 6 ani in urma)

Buna dimineata,fiul meu de 17 ani are aslo 400.De 6 saptamani face moldamin si mai avem 6 fiole de facut.Aseara am observat ca pe una din fese are un nodul.Desi masez fesele dupa fiecare injectie nu stiu cum de a aparut .Ce pot face?? sunt tare necajita.Va rog sa ma aiutati .
Multumesc foarte mult.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Alisa (cu 5 ani in urma)

pentru noduli ai putea face compresie cu apa rece

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11579939310 (cu un an in urma)

Nodulii se fac pt ca nu ați ținut bine tamponuul apăsat în zona unde vi sa administrat injecția, trebuie ținut 10 minute și nu frecat, cel mai bine mergeți la specialiști sa va facă injecții, nu lăsați pe oricine care va spune "știu sa fac injecții" mergeți la oamenii cu diploma care lucra în domeniu...... Noduli se vor asorba în câteva luni......

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.