Coronavirus Update

Aslo

Intrebare postata de anghelas malina cu 6 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Streptococi, stafilococi si alte bacterii

Buna ziua am facut un set de analize acum o luna iar aslo mi a iesit 400 restul analizelor au fost bune . am 16 ani . medicul de familie mi a recomandat ospen am luat 2 flacoane in 2 reprize ..iar acum am mai bine de o saptamana in care tusesc .. si nu stiu din ce cauza poate sa fie de la antibiotic .medicul de familie mi a dat un sirop de tuse "erdomed"dar nu vad nicio schimbare ..noaptea tusesc foarte mult . o tuse seaca . mentionez ca doctorita m a consultat la plamani si nu as avea nimic . intrebarea mea este tusea poate fi provocata de acest antibiotic si sa se traga de la ''aslo'' ?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.