Coronavirus Update

Schizofrenie sau Tulburare bipolara

Intrebare postata de DianaPanaite cu 8 ani in urma - 10 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Schizofrenie Tulburare bipolara Tulburare ciclotimica

Buna ziua. As avea si eu o nelamurire,daca ma puteti ajuta,va rog. In urma cu 4 luni de zile,mama mea a inceput sa adopte un comportament diferit.Totul a inceput prin a il banui pe tatal meu ca o inseala. In timp,aceasta idee s-a dezvoltat,si ea a inceput sa adauge alte si alte scenarii. Mai intai ca i s-au facut vraji,dupa aceea ca tatalui meu i s-au facut vraji, dupa aceea ca intregii familii i s-au facut vraji. Dupa aceea ca ea este aleasa,si tot felu de lucruri si de situatii absurde.Pana aici am crezut ca totul e o idee foarte bine inradacinata de vorbele anumitor prietene si oamenii,dar totul a cuminat cand a incercat sa se sinucida. A stat internata intr-o clinica de psihiatrie aproximativ o saptamana. Au diagnosticat-o cu atac psihotic sever ,iar tratamentul care i l-au dat este de Amisulprid 400 si Cipralex. Problema e ca acum dupa 4 luni de zile,gandurile de suicid i-au revenit. eu am incercat sa ii dau 200 de mg de Amisulprid,si ma gandesc ca de aceea si aceasta idee. Insa ce nu stiu este de ce anume sufera. Am fost la nenumarati doctori,care nu au stiut sa imi spuna un diagnostic clar.Nu stiu cum sa ma comport cu ea,ce sa ii fac, ma sperie foarte tare gandul ca ar mai putea face cum a facut in urma desi este sub tratament

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (10)

Buna seara,

Cel mai bine este sa aiba un singur medic psihiatru care sa o trateze. Un diagnostic cert in psihiatrie se pune dupa 6 luni de zile. Daca considerati ca starea s-a agravat este necesar sa vorbiti cu medicul psihiatru si sa fie din nou internata. Dupa ce se mai stabilizeaza va fi necesara, pe langa medicamentatie, si consiliere psihologica si, eventual, ergoterapie.

Roxana Alina Olaru

psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal 

tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro

web:  www.roxanaolaru.ro

 
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Schizofrenie.

Inscrie-te aici!
DianaPanaite (cu 8 ani in urma)

Faptul ca i-am redus din medicamentatie nu ar avea legatura cu revenirea acestor ganduri?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Ia-ti redus dvs medicamentatia sau a redus-o medicul?

Roxana Alina Olaru

psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal 

tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro

web:  www.roxanaolaru.ro

 
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
DianaPanaite (cu 8 ani in urma)

Doamna doctor a sugerat ca ar fi bine ca de la 400 de mg sa ii scad dozajul a 200. Dansa dorea sa ii scada dozajul de luna trecuta,insa nu am avut curaj sa ii dau mai putin,si acum o saptamana am inceput sa ii dau 200 de mg de amisulprid. Mai precizez si faptul ca a bautut cafea in aceasta saptamana,nu stiu daca are vreo legatura,totusi pt orice eventualitate.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Cel mai bine este sa o sunati maine pe dna doctor si sa vedeti ce decide dansa.

Roxana Alina Olaru

psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal 

tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro

web:  www.roxanaolaru.ro

 
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
DianaPanaite (cu 8 ani in urma)

O.K. Multumesc pentru raspuns,o seara buna

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Dr. Diana Cirjaliu (cu 8 ani in urma)

Diagnosticul este cit se poate de clar: tulburare deliranta persistenta. Daca boala a aparut numai de citeva luni, este tratabila cu sanse mari de remisiune. Amisulprida este un neuroleptic bun (de preferat sa fie Solian, medicamentul original, si nu un generic), dar foarte incisiv, adica are efecte adverse foarte neplacute, cum ar fi sindromul hiperton-hipokinetic (o rigidizare a miscarilor, tremor al extremitatilor, al barbiei, etc). Daca mama ta nu a avut asemenea efecte adverse, care sunt absolut inerente la Amisulprida, sa fii sigura ca te-a fentat si a scuipat tabletele. Asta si explica de ce s-a decompensat sub tratament. Mama ta nu are constiinta bolii, ca orice pacient cu tulburare deliranta persistenta, ba chiar considera ca voi sau cei care v-au vrajit va indeamna la rau, asa ca ea personal are toate motivele sa evite tratamentul. Ce e de facut? Simplu. Medicatie long acting injectabil, Olanzapina ZypAdhera 300 mg, 1 fiola la doua saptamani. Eu nu i-as fi dat oricum antidepresiv, pentru ca depresia ei nu e endogena ci rezultatul firesc al spaimei cauzate de ideile delirante. Ideatia trebuie normalizata, nu afectul. Dupa 3-4 luni va fi cea dinainte si trebuie sa continue cel putin 5 ani. Daca boala se cronicizeaza, delirul de gelozie si influenta se va sistematiza si va deveni ireversibil la tratament.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
DianaPanaite (cu 8 ani in urma)

Nu nu. Medicamentele le ia,in fiecare seara,si le ia chiar fara sa ii spun eu ceva,eu doar sunt langa ea si observ. Intradevar are acest tremur al extremitatilor, dar in acelasi timp ea este constienta de ce a facut.si isi doreste foarte mult sa isi revina pt ca realizeaza ca nu este aceeasi persoane de dinainte. In urma cu doua zile mi-a spus chiar ea ca i-a dat prin gand ideea sinuciderii din nou,deoarece am avut parte de niste problbeme familiale,insa astazi nu a mai fost vorba de niciun gand intunecat. Doar ca nu vorbeste decat daca este intrebata,si pur si simplu nu are chef de viata,sta,doar sta. La tv,ocazional mai face ceva treburi gospodaresti. De cand cu ceea ce s-a intamplat este cu totul alta persoana,moale,fara chef de vorba,fara chef de viata,pana si mersul il are schimbat, Si ma intreb daca tratamentul intradevar functioneaza.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
DianaPanaite (cu 8 ani in urma)

ahh,am omis ceva,nu stiu daca are vreo importanta sau nu,dar imi spune ca ea are impresia ca tot ce s-a intamplat nu este real,ci ca este doar un vis. Nu ii vine sa creada ca asta e realitatea.Stie f bine ce a facut,ce scenarii a dezvoltate si ca incercat sa se si sinucida,insa mereu imi spune ca are impresia ca este doar un vis f urat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
fanboss (cu 7 ani in urma)

Buna seara,am o intrebare pentru un specialist sunt bo;nav cu diagnosticul scrizofenie paranoida cu acces maniacal inca din anul 1981 eu am acum 46 de ani oare legal pot intra in comisie pentru gradul 1?deja detin gradul 2 de invaliditate si am pensie de urmas de la parinti.Am avut foarte multe internari la spitalul obregia fost gh.marinescu plus in anul 1986 am vrut sa mor sarind de la balconul unde locuiam acesta fiind situat la etajul a-l9-lea dar dumnezeu sa indurat de mine si ma salvat,ar mai fii multe de spus dar ma opresc aici si astept un raspunsul specialistului in domeniu

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.