Coronavirus Update

Senzație de arsură piele

Intrebare postata de MembruMobileApp150330210424364 cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Neuropatii

Bună ziua
Aș avea nevoie de un sfat medical.
Totul a început acum 5 ani când am pus dantura am avut o perioadă foarte stresanta nu mă simțeam bine cu ea m-am acomodat foarte greu cu ea după ce mi-a cimentato a început să mă usture gingiile.
Dupa câteva luni am avut o perioadă iar foarte stresantă și a început să mă doară capul foarte rău în spate la ceafă o durere foarte puternică încât nu puțeam ține capul drept pur și simplu îmi cadea capul intr-o parte nu puțeam ține nici capul pe pernă la cât mă durea ceafa, în aceea noapte am făcut atac de panică îmi era frică să nu fac vreun accident vascular mia fost frică ca mor și dintr-o dată a început să mă ardă spatele pielea capului îmi furnicau picioarele arsuri pe mâine pe picioare pur și simplu pe tot corpul.
Dupa aceea mam dus la un psihiatru unde am fost diagnosticată nu tulburare anxioasă generalizată unde am luat tratament de velafaxina și lexotan timp de un an jumate în care mam simțit bine gingiile nu m-au mai usturat pielea nici atât după un an jumate au început iar simptomele după aceea am luat coaxil și anxiar iar mam simțit bine câteva luni și iar au început să mă usture gingiile nasul buzele arsuri de piele permanente pe spate amorțeli de coloană.
M-am dus la un stomatolog și miam făcut o radiografie,mam gândit ca e de la dantura ca de acolo a început tot, și mia găsit la 5 dinți pungi cu puroi la vf rădăcinii am crezut ca toate simptomele mele de acolo vin am făcut intervenție chirurgicală unde mia scos puroiul miam dat jos dantura veche ca era din acrilat credeam ca nu cumva să fie o alergie la material am stat așa 2 luni dar tot așa mă ustură gingiile am fost nevoita să-mi pun de porțelan.
Medicul stomatolog mia zis ca din punct de vedere stomatologic totul e bine nu am nimic nu știe de unde am aceste arsuri și usturimii.
Medicul psihiatru zice ca nu e nici pe bază psihiatrică ca ar fi trebuit sami treacă cu tratamentul pe care l-am luat,m-a trimis la dermatologie acolo nu mia găsit nimic la alergologie toate analizele bune.
Așa ca mam dus la neurolog acolo ma diagnosticat cu neuropatie periferică cronică dureri sub formă de arsuri mia dat cymbalta pregabalin și lexotan 10zile de cortizon injectabil și miligama dar degeaba.
Gingiile mă ustură în continuare pielea mă arde ca și cum cineva m-ar arde cu o brichetă ce să fac unde să mă mai duc sunt disperată poate cineva a mai auzit de un caz ca asta și poate sami dea vreun sfat,nu pot lua toată viață medicamente și degeaba ca numi fac nimic.
Va mulțumesc anticipat

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.