Ca de inceput, sunt o fire prietenoasă, te accept exact cum ești. Imi place cand esti deschis cu mine, poti fii umarul tău pe care sa iti pleci capul, iar daca mi ai facut un rău..... Te voi intelege si voi da vina pe mine. Chestia asta mă caracterizeaza pe mine, numai ca acum de o buna perioada de timp doresc sa fiu singur, și am incecat asta, dar nu pot. Mereu toate energiile mele negative mi le canalizam sa mi le descarc ajutamdu i pe alții.... Eu nu pot sa ma descarc, nu pot sa arat acolo unde ma doare. Dupa cum spuneam incerc sa fiu singur, sa plec undeva unde nimeni nu ma cunoaste si eu nu cunosc pe nimeni... Dar tot simt nevoia unei persoane care sa o ajut, sa ii pot fii alaturi..... Doar ca ma doare faptul ca de multe ori sunt respins si as dori sa pot ramane singur dar nu pot. Mi sa spus ca sunt prea bun decat ar trebui...... Si eu le spuneam niciodata sa nu faca greseala pe care o fac eu.... Nu pot am nevoie de oameni, doar ca acum nu mai am incredere deloc in ei.....
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Simt nevoia de singuratate, dar nu pot ramen singur. De ce? ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Buna ziua,
Iti inteleg problema! Oamenii sunt fiinte sociale. A cauta sa te izolezi pentru ca ai devenit o persoana sensibila in interactiunile sociale si vrei sa te protejezi de suferinta, te poate nevroza (anxieta si deprima) mai mult, nicidecum nu iti rezolva problema.
Pentru a trai autentic este nevoie sa inveti ca cea mai importanta persoana din viata ta esti tu, sa inveti ca esti o persoana unica si tu vei stii cel mai bine care iti sunt nevoile si dorintele. Sa te cunosti mai bine, apoi vei sti sa iti alegi si oamenii compatibili si in ce relatie merita sa investeti, nu la voia intamplarii, pentru ca altfel exista riscul de a te autedazamagi din nou. Sa simti ca esti o persoana cu adevarat valoroasa, nu doar prin a t face utila celorlalti si a astepta reciprocitate, apreciere.
Probabil ca trebuie sa inveti sa fii o persoana mai temperata in relatiile cu ceilalti. Sa astepti sa ii cunosti, inainte de a deveni o persoana prea familiara. Sa vezi cu cine sau nu exista o anumita compatibilitate, trasaturi de caracter si temperament apropiate, idei despre viata comune etc.
In acest sens, poti incepe un demers psihoterapeutic pentru dezvoltarea si optimizarea personala.
O zi frumoasa!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/