Coronavirus Update

Zona T

Intrebare postata de cristinaa05 cu 8 ani in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de piele

Buna ziua! Am o problema cu zona T a tenului si anume ca mi se deshidrateaza (cred) destul de des. Pentru a combate aceasta problema folosesc unguentul fluocinolon, dar in ultima vreme am auzit destule pareri negative despre acesta. Intrebarea mea este: cu ce l-as putea inlocui pentru a preveni alte probleme sau ce as putea face pentru a preveni deshidratarea acestei zone? Va multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

E posibil sa fie si o dermatita seboreica sau chiar postcortizonica; intrerupeti cortizonul si mergeti la un consult dermatologic.

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Boli de piele.

Inscrie-te aici!

dermatologii interzic cu desavarsire sa se dea pe fata cu fluocinolon sau orice creme cortizonica de tip artificial deaoarece are urmari catastrofale asupra aspectului estetic al fetei(pete rosii ca la betivi etc.) si va recomand sa nu stati cu fata la soare sau sa folositi dimineata o crema de protectie antisolara si sa va frectionati la 12 ore cu crema nivea prin miscari orizontale de la frunte spre margini cu degetele de la ambele maini pe frunte, pleoape si restul fetei si gatului.

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cristinaa05 (cu 8 ani in urma)

Va multumesc pentru raspunsuri, voi lua masuri.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.