Coronavirus Update

Pete rosii pe fata si piele uscata

Intrebare postata de dana121190 cu 9 ani in urma - 6 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de piele

Buna seara
De vreo 2 zile dupa ce m-am dat cu isotrexin gel mi s-a uscat foarte tare piele pe obraji si barbie si mi s-au si inrosit si au inceput sa se cojeasca, iar dupa ce m-am dat cu o crema pentru ten uscat a inceput sa ma usture...si o tine asa de atunci, inca acuma a inceput sa ma usture si cand nu ma dau cu crema...ce ar putea fi? multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (6)

Isotrexin gel contine eritromicina si isotretinoin, un derivat de vit A. Actiunea sa este antimicrobiana si de peeling superficial in acnee. Este normal ca actiunea sa, sa determine uscarea si descuamarea pielii in mod rezonabil; uneori cind se aplica mai mult sau mai des, pielea devine mai sensibila si se poate produce o iritatie locala sau dermatita de contact.Se intrerupe administratare lui citeva zile si se calmeaza zona cu spray cu apa termala ( din farmacie) si o crema hidratanta sau reparatorie gen Cicalfate( Avene). Dupa vindecare se reintroduce gradual cu o administratie la 2 zile, 7-10 zile apoi eventual zilnic.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Boli de piele.

Inscrie-te aici!
dana121190 (cu 9 ani in urma)

Va multumesc pentru raspunsul dat. As mai vrea sa va intreb daca pot folosi fondul de ten de la vichy norma teint pentru a mai acoperi iritatia de la isotrexin cand ies afara sau este indicat sa folosesc doar crema hidratanta.
Va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Tatiana (cu 7 ani in urma)

Buna ziua! Pe fata mea au aparut pete rosii si sunt uscate citeodata am mincarimi, mai mult pe obraji. Aceasta alergie a aparut in urma unui tratament chirurgical intestinal, am fost spitalizata. Banuiesc ca este alergie din cauza preparatelor si picuratoarelor. Spuneti-mi va rog, cu ce as putea inlatura alergia de pe fata?caci nu ma ajuta cremele de fata si am incercat cu ulei de masline (astept efectul). Multumesc anticipat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
bogorodita viorel daniel (cu 7 ani in urma)

am suferit o operatie ,prin care am inlaturat un chist epidermial din zona ochiului in luna iulie . dupa aceasta interventie doctorul mia recomandat sa ma spal bine pe fata apoi s aaplic ceai de musetel ,bineinteles mia zis si de crema de galbenle sa aplic si sa masez in zona pentru cicatrizare .operatia este ok insa eu cred ca am facut exces de aceasta crema am o pata asa mare ca si cum ar fi arsa in zona obrazului .am utilizat cam o cutie de crema ,ce asi putea sa fac ca de doua saptamanai nu se mai vindeca locul.. apare ca o arsura

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
mada (cu 7 ani in urma)

Buna seara, am folosit niste creme de la avene cleaneance, simplu si K si gel, dupa ce le.am folosit de doua ori m.am facut super rosie, de ce ? Caut cu disperare un raspuns!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
serban nina (cu 5 ani in urma)

bună seara. am pielea foarte uscată jurul nasului si la barbie si se inroseste , am folosit mai multe creme dar fară nici un folos vă rog sa mă ajutați .multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.