Coronavirus Update

Ce se intampla si cum o rezolv?

Intrebare postata de membru320510 cu 4 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Ameteala Afectiuni si tulburari cardiovasculare

In luna octombrie am inceput un tratament cu vitamina C. Dupa 3 saptamani am suferit o cadere de calciu cu stari de voma, ameteli si uneori batai neregulate ale inimii. Am fost trimis la analize unde s-a constatat calciul find la nivle 0.3 e fisa si am fost trecut pe supliment de calciu + D3. Problema este ca nu ma simt deloc mai bine. Dimpotriva. Tot mai rau. Pana in acest moment am avut socuri de adrenalina seara si era destul de dificil sa ma odihnesc. De cateva zile incep sa am aceasi problema inca de la 9-10 dimineata. Sunt cu nervii la pamant. Am o stare de ameteala continua, nu ma pot concentra, am impresia ca urmeaza varsaturi ( se strange gura) , incepaturi la inima, amortesc membrele...

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.