Ce sanse de insanatosire am?

Intrebare postata de lumi_91 cu 7 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Dezechilibrele hormonale

Buna ziua.Ma numesc Luminita si am50ani.va rog frumos daca puteti sa imi raspundeti la urmatoarea problema.Sunt operata de suprarenalectomie stanga la paroscopica,sa gasit adenom corticosuprarenalian mixt cu componenta reticulara si de zona fasciculata.Sufar si de tulburari ale tiroidei si am si un fibrom uterin,iar problema acuta este ca am cresteri ale tensiunii arteriale de pana la 180/90 pe tratament cu lokren,lacipil,piramil,tertensif,aspenter,simvastatine.Tensiunea oscileaza in cateva secunde de la 130/80 la 180/90.Asta se intampla aproape zilnic si imi produc o stare de disconfort total.Sunt disperata si nu mai stiu ce tre sa fac ca sa se amelioreze tensiune arteriala.Va rog sfatuiti-ma ce pasi sa urmez pentru ca sunt la capatul puterilor.Mentionez ca sunt din Galati si aici nu am gasit nici un medic care sa-mi coordoneze un tratament adegvat situatiei in care sunt.Cu mii de multumiri astept un raspuns.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

colnago (cu 7 ani in urma)

Consumati cu incredere bautura bioactiva Tahitian Noni. Nu are contraindicatii. Are multiple beneficii asupra organismului:

Iata cateva din ele:
-dureri acute si cronice;
-ocrotirea sanatatii prin tinerea in echilibru a sistemului imunitar;
-mentinerea starii de vigurozitate a organismului,asigurand vitalitatea sa, stimuland si capacitatea intelectuala;
-tulburari menstruale;
-obezitate;
-astm bronsic si alte afectiuni ale sistemului respirator;
-imbolnaviri ale sistemului osos: reumatism, dureri articulare, artrita;
-osteoporoza;
-tulburari ale sistemului nervos:stari depresive, insomnii,etc.;
-hipertensiune arteriala;
-diabet zaharat de grad2, adica cel care se afla in faza in care se administreaza tratament medical cu tablete, nu cu insulina injectata;
-boli ale pielii, parului;
-scleroza multipla;
-diferite alergii; imbolnaviri ale rinichiului;
-comotie cerebrala, etc.;
-tumori canceroase.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Maria (cu 7 ani in urma)

Va recomand sa mergeti la medic Aceste adjuvante au decat efect placebo
Puteti incerca o dieta cu sup***ai verzi,bucataria fara foc gen raw vegan ,adica sa va schimbati stilul de alimentatie
Cresterea de tensiune e pe fond nervos,deci e bine sa practicati meditatia,sa va controlati gandurile si sa nu va mai enervati
Filmul the secret poate va va ajuta..

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.