Pot relua tratamentul vechi?

Intrebare postata de Vasile99 cu un an in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Depresie Disfunctie sexuala indusa de SSRI Tulburari afective sezoniere Tulburari psihice Depresie postnatala Depresie majora Distimia Psihoza depresiva

Buna ziua. Am urmat tratament pentru depresie cu MIANSERIN 30mg si a fost f. bine. Dupa ce mianserin a disparut de pe piata romaneasca medicul mi-a recomandat COAXIL 12.5mg, BETASERC 24mg, si XANAX la nevoie. Nu m-am simtit bine. Acum am cumparat din Germania mianserin si vreau sa revin la vechiul tratament. Pot scimba tratamentul vechi fara alte probleme? Am citit pe prospect: ” Mianserina nu trebuie utilizată în asociere cu inhibitorii neselectivi ai monoaminooxidazei (IMAO) sau timp de cel puţin 14 zile după întreruperea tratamentului cu un IMAO”. Din cate am inteles eu, COAXIL, BETASERC si XANAX nu fac parte din IMAO. Am inteles bine?. Daca reiau vechiul tratament si am nevoie din cand in cand de XANAX pot sa iau? Multumesc.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Buna ziua! In afara de medicatia psihiatrica, ar trebui sa facti psihoterapie, astfel incat sa scapti de pastile. Cu exceptia depresiei endogene, depresia exogena (determinata de factori externi) se trateaza prin operare la nivel cauzal, a motivelor concrete care au determinat-o - asta inseamna psihoterapie. Altfel, in timp apare rezistenta la tratament si necesitatea maririi dozei, pe langa accentuarea starilor negative. Si in cazul depresiei endogene este nevoie de suport psihoterapeutic, pentru a manageria cat mai bine efectele si a optimiza relationarea cu sine insusi si cu cei din jur. Ganditi-va bine si alegeti!
Toate cele bune!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.

Inscrie-te aici!
Vasile99 (cu un an in urma)

Multumesc mult. Despre semnele de intrebare pe care le am in legatura cu tratamentul medicamentos?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.