Avem 10 ani impreuna,eu am 26 el 27.
M-a inselat cu o vecina,am aflat....mi-a rupt sufletul.Se tinuse dupa ea aproape un an de zile,nu stiu sigur cat au fost impreuna,dar au fost.A adus-o acasa cat eu eram la serviciu...Treaba e ca am spus ca iert si am vrut inca mai vreau ,dar nu pot.Am conversatii dintre ei extrem de detaliate si de intime.Vorbe care mie nu mi le-a spus niciodata i le-a spus ei.Nu stiu sigur cum sa formulez intrebarea,inca suntem impreuna.El e ok acum,e la fel cum a fost inainte...ca si cum nimic nu s-a intamplat si eu simt ca innebunesc si nu stiu cum sa trec peste.Pur si simplu nu stiu.Am ajuns sa nu ma mai bucure nimic,nimic!Rad mecanic,merg la serviviu...vin..nu mai vreu nimic.Nici macar nu stiu daca il mai vreau pe el.Tot ce vreau acum e sa pot uita intr-un fel,sa nu ma mai doara asa.
Multumesc anticipat!
Irina A.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu pot sa trec peste"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna seara, Irina! Adreseaza-te unui psihoterapeut (de preferinta specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala). Nu are rost sa iti doresti sa uiti, nu te-ar ajuta. Te va ajuta, insa, sa te regasesti, sa te redefinesti, sa te cunosti mai bine si sa iti exprimi nevoile si persoanlitatea. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, ai trait o trauma. Daca doresti, ma poti contacta la adresa de mail [email protected]. Faptul ca ai hotarat sa ierti, apoi sa ceri ajutor, arata ca esti o persoana puternica. Spune-mi de unde esti, poate iti pot recomanda un psihoterapeut de incredere.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350