Buna ziua .De 1luna am tiuit in urechi . am fost la psihiatru si de 17 zile iau serlift pt depresie 1 la doua zile . ma deranjeaza tiuitul in urechi si imi este frica sa nu fac infarct sau accident vascular cerebral . am 19 ani,si de cand am terminat scoala nu am mai iesit din casa decat sa imi iau tigari si nu prea socializam sunt in jur de 5 luni.si ma simt ametit.se mai poate trata. Astept raspunsurile voastre.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Continua cu tratamentul exact asa cum ti l-a prescris psihiatrul. Pana la urmatoarea vizita vezi ce se mai schimba in starea ta si iti va adapta schema de tratament.
Pe langa medicatie, poti apela la sedintele de psihoterapie si dezvoltare online sau la cabinet. Demersul terapeutic te poate ajuta, astfel:
- Sa intelegi cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxios-depresive. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza astfel de probleme.
- Sa inveti si sa exersezi tehnici si metode simple de autocontrol mental si emotional, care te vor ajuta sa ai un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa devii mai mai energic, mai performant si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa stii cum sa previi aparitia unor probleme asemanatoare.
Mai multe detalii despre sedintele de psihotarapie si dezvoltare personala gasesti in aceste articole:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Sper ca aceste informatii sa iti fie utile.
O zi buna!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/