Bunaziua; desi sunt o fire puternica si am reusit sa trec peste multe probleme aparent cu zambetul pe buze, din noiembrie pana in februarie am avut o stare de depresie. Acum sunt bine, am iesit din aceasta stare, fara a urma vreun tratament medical. Se recomanda totusi si un consult medical, ac***a in vedere ca aceasta este o afectiune intalnita tot mai des in prezent? Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie vindecata fara tratament?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara,
Depresiile pot fi depasite si fara medicamentatie. Acest lucru se intampla de multe ori atunci cand factorul declansator a disparut sau persoana in cauza a reusit sa isi refaca resursele si a inceput sa priveasca problemele si din alte perspective, astfel, putand iesi din acea gandire specifica depresiei: nu exista nici o solutie, nu se mai poate face nimic.
Daca va simtiti bine nu necesita un control medical. Poate, cel mult, sa faceti cateva sedinte de consiliere psihologica pentru a intelege mai bine experienta prin care ati trecut si sa va clarificati modul in care v-ati accesat propriile resurse.
De multe ori cu clientii care au episoade de depresie tranzitive se poate depasi aceasta stare doar cu ajutorul psihoterapiei. Atunci cand starea este mai grava colaborez cu psihiatrul si apelam si la medicamentatie.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro