Bună seara
Am 20 de ani și am avut o viata grea ca să zic asa din punct de vedere personala și familiar când eram mic în jur de 11 ani ai mei au divorțat. Sau întâmplat multe lucruri de atunci referitor la viata mea nu a fost nimeni lângă mine și asa sa ma asculte doar și sa mi fie un exemplu decât tatăl meu vitreg pe care l am văzut ceratandu se grav și îmbrâncit cu tatăl meu biologic rezultând de aici ca a fost o tensiune mare între mine și tatăl meu vitreg cât și biologic. Mama nu a putut fi lângă mine mereu am văzut o ca suferea mult și asa și nu am vrut sa deranjez pe nimeni au fost momente când plângeam în fiecare seara după divorț ca de ce au divorțat ai mei și asa mai departe. Țin sa precizez ca mama ma bătea mai mult decât tata. Tata doar de vreo 2 ori m a bătut tare de tot. Ma simt ca și când nus am un gol în mine adică din familia de baza și asa nu am pe cine sa ma bazez ca lumea nu mi vine sa iau exemplu pe nimeni am auzit multe certuri despre fiecare persoana din familie ca e nus cum ca e asa și asa și asa, multe conflicte am fost bătut și de tatal vitreg
într un final pe a 8 a am ales sa plec de acasă și am mers la un liceu din alt județ su după la facultate. Am stat la internat la liceu și acolo colegii erau mai asa nu mereu ne am înțeles bine și acolo făceam mișto de unul și de altul și asa mai departe însă eu sunt mai creol și unii îmi mai spuneau negrut și asa mai departe la învățătură nu am fost mereu bun mai deloc parca azi citeam ceva și nu puteam a doua zi mereu adică nu mai țineam minte de ce nu mai știu însă mi am dat seama ca dacă îmi puneam întrebarea de ce înainte sa învăț ceva nu doar sa învăț Mota MO ci sa o iau și logic era mai bine am fost băgat și în consiliu pt învățătură. Știu ca sunt ai leneș de obicei și asa mai departe și asta mi se trage de undeva sunt sigur, ce i drept când eram mic tata stătea cu mine sa facem lecții pt ca nu aveam bani câteodată nu aveam bani nici pt pâine. Nus ma simțeam nașpa și am vrut sa scriu aici cum ma simt și simt ca m am mai eliberat ideea e ca știu ca pot sa ma schimb nu trebuie sa stea cineva după tine sa înveți și etc am obiceiuri proaste bad habits cum ar spune unii, nus îmi vine sa scriu aici toată viata mea sa ma mai calmez dar cred ca o sa mi fac un jurnal. Am nopți când ma gândesc la trecut și am nopți când ma gândesc cum am ajuns aici am fost și ajutat ideea e ca tot eu am făcut lucrurile acelea cu toate ca am fost ajutat. Adică sa termin un liceu și asa mai departe ideea e ca am rămas marcat de unele lucruri am momente când ma doare sufletul și asa mai departe și simt ca am nevoie de un terapeut sper sa nu ajung la psihiatru ce am vrut sa zic ideea e ca ma simt vinovat cu anumite lucruri poate cu care nu ar trebui sa ma simt știu ca mi ar prinde bine un healty life și sa ma las de țigări ca și ala e un obicei ma simt mult mai bine ca am vb aici ce vreau sa zic am unele momente când mai dau rateu nus am avut o viata grea am trecut prin multe și asa mai departe zici ca am fost crescut de țigani am asa un sentiment de regret fata de ai mei ca nu s au străduit mai mult în privința mea cu mai multa compasiune sau sa ma fi dus atunci la psiholog când au divorțat ai ME am momente când ma gândesc obsesiv la trecut infine parca nici sa mai merg acasă nu mai îmi vine. Va rog dați mi un sfat cu toate ca mi respect părinții și asa ar ajuta sa merg la psihoterapeut? Pentru ca știu ca am ambiție
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie sau anxietate și multa suferință ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună ziua, răspunsul nu este ambiția ci dragostea de sine. Cei care s-au purtat așa cum s-au purtat cu dumneavoastră, v-au abuzat, aceea sunt persoanele care v-au rănit, dumneavoastră nu aveți absolut nicio vină.
Va recomand să mergeți la psihoterapeut, alegeți o persoană cu care să rezona ți! Sunteți un om deosebit, sunteți o persoană cu multă tărie de caracter dacă ați reușit să străbată îți atâta drum greu să ajungeți până aici.
Alegeți un psihoterapeut cu care să simțiți că rezonati și urmați terapia! Sănătate toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350