Bună seara am fost diagnosticată cu depresie anxioasa și din decembrie iau tratament cu Serlift de atunci sunt amețită și ami este somn incontinuu poate fi de la Serlift? Vă mulțumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "De ce mă simt amețită și ami este somn incontinuu "
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
MembruMobileApp1493558351 (acum 6 ani)
Vă rog să ami răspundeți!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de MembruMobileApp1493558351
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de MembruMobileApp1493558351
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna ziua,
Este posibil ca aceste simptome si de la efectele medicatiei. Mergi la psihiatru si spune-i cum te simti pentru a-ti modifica schema de tratament.
De asemenea, pe langa medicatie, apeleaza si la sedintele de psihoterapie cognitiv-comportamentala pentru tratarea eficienta problemelor anxios-depresive. Sedintele se pot tine la cabinet sau online audio-video.
Demersul terapeutic te poate ajuta, astfel:
- Sa intelegi cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxios-depresive. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza astfel de probleme.
- Sa inveti si sa exersezi tehnici si metode simple de autocontrol mental si emotional, care te vor ajuta sa ai un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa devii mai mai energica, mai performanta si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa stii cum sa previi aparitia unor probleme asemanatoare.
Mai multe detalii despre sedintele de psihotarapie si dezvoltare personala gasesti in aceste articole:
adresa_web_filtrata /psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
adresa_web_filtrata /psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
adresa_web_filtrata /psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
Multa incredere si sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/