Buna . Am 14 ani si eu nu am avut niciodata o relatie , mi-e frica sa sufar , sa iubesc , iar prietena mea de 17 ani a fost parasita de iubitul ei , iar el i-a zis ca nu mai vrea sa fie cu ea deoarece nu vrea s-o mai faca sa sufere desii nu o facea sa sufere , relatia lor a durat doar 2 luni cat o mie de ani . Mi-e mi se rupe sufletul cand o vad pe ea suferind si el sufera dar nu zice nimic desi eu ma impac bine cu amandoi imi sunt ca o familie , nu pot sa fiu de partea nimanui . Prietena mea Andreea este distrusa iar eu pentru ca nu am experienta nu stiu cum sa o fac sa treaca peste , a zis ca nu vrea si nu poate sa stai cu ideea ca nu mai este cu el . Am uita sa precizez ca el era mai mic ca ea cu 5 luni . Se iubeau foarte mult , dar ea nici acum nu stie ce ruptura a existat in cele doua luni . Va rog ajutati-ma , spuneti-mi cum o pot face sa treaca peste , sa nu mai sufere asa mult . Sincer as face orice pentru ea doar ca ne desparte distanta ca ea este la 5 km de mine si nu o pot vedea dar comunic la telefon , retele de socializare .V-am scris aici , pentru ca sper sa primesc macar un mic ajutor va rog din suflet nu pot auzi ca plange si cade pamantul pe ea :( . Va multumesc foarte mult.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Daspartiri"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
A iubi inseamna a avea curaj si a fi o persoana completa, cu posibilitatea de a oferi suflet. Nu toata lumea are acest curaj. Dar cand iubesc trebuie sa fiu constienta ca persoana cealalta nu este "eu", ci este altcineva, cu ganduri, nevoi si posibilitati proprii - posibilitate de a oferi... posibilitate de a primi... de a intelege...
Este o varsta la care viata abia incepe, ne descoperim pe noi insine, incepem sa ne invatam si incercam sa ii intelegem pe cai din jurul nostru; nu e usor si nu reusim mereu. Suferinta face si ea parte din maturizare. A te feride suferinta inseamna a trai rupt de tine insuti - nu inseamna sa o dorim, doar sa acceptam ca exista.
Acum prietena ta plange, si este normal; i-a spus ca il iubeste? Intreab-o de cate ori si-a spus ei insasi "te iubesc!"... si daca va fi intrigata intreab-o daca ea considera ca merita iubita; sa iti spuna cateva motive pentru care ea crede ca merita; si daca merita iubita, cu siguranta va aparea si baiatul potrivit, care sa o vada exact asa cum se vede si ea.
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350