Buna seara, am o intrebare. Iau de aproximativ 4 ani antidepresive(paluxetil 20mg/zi, dimineata) si mai nou m-am hotarat sa cumpar niste suplimente nutritive pentru cresterea masei musculare.Pot sa le iau daca iau si antidepresive?sa nu fie vreun efect adevers sa mor :) Acestea este "prospectul" suplimentului :
contine un matrix de 13 g de AnabolPro TM este o compozitie speciala din proteina din zer si soia,care rezulta un profil de aminoacid perfect pt culturisti.Complexul anbolic SynerMax(creatina,glutamine ,taurina si arginina)maximizeaza cresterea masei musculare,a fortei si sinteza de proteina. Mass Giner este o formula extraordinara pt cresterea masei musculare Indicatii:(1) in primul rand dupa antrenament; (2)oricand pt completare a continutului de proteina a meselor. Cantitatea:Folositi 3 masuri (100g); Se dizolva :cu apa,lapte sau suc de fructe; Profilnutritional:calorii380kcal,grasimi1g;SynerMax(creatina,glutamine,taurina,arginina)500mg,natriu 270mg,caliu 20mg,carbohidrati(maltodextrina&dextroza)80g,zahar 40g,proteine 13g.
Astept un raspuns...multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Antidepresive+suplimente nutritive pentru cresterea masei musculare"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna ziua Stiffler,
Cel mai in masura sa-ti ofere raspunsul la intrebarea ta, este medicul medicul psihiatru care ti-a prescris antidepresivele si sa-l intrebi pe el daca combinatia de antidepresive cu suplimente nutritive poate cauza efecte adverse. Daca nu-l mai gasesti pe el, intreaba un alt specialist, tot medic psihiatru.
Totodata, impotriva starilor depresive, pe langa medicatia psihiatrica, antidepresivele pe care le iei deja, iti recomand si cateva sedinte de psihoterapie, in urma carora sa ajungi sa ai un control mult mai bun asupra acestor stari ale tale. Pentru mai multe detalii, referitoare la depresie si cauzele ei, citeste articolul: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/16-depresia-si-cauzele-ei
Succes si sanatate multa!
Numai bine si o zi frumoasa iti doresc!