Am 38 de ani si sufar de tulburare afectiva bipolara de la 20 de ani.Acum doresc sa ma recasatoresc si vreau sa stiu daca as putea sa am si eu un copil si daca se va naste sanatos? Este o problema care ma framanta.Si mai doresc sa stiu daca s-a descoperit un tratament mai bun medicamentos in afara de depakine chrono de 300mg si solian de 200mg care le iau in prezent.Este o boala vindecabila?Va multumesc.Silvia
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am tulburare afectiva bipolara de 18 ani si doresc sa am un copil dupa casatorie acum am 38 ani."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (34)
Iuli (acum 13 ani)
Orice copil care are un parinte cu probleme psihice sau psihologice are o predispozitie catre astfel de probleme din 2 motive: cel strict genetic (se pare ca majoritatea sau toate problemele psihice vin din anumite dezechilibre chimice care pot fi ereditare sau sa apara in urma unei mutatii genetice) si cel afectiv. Copilul tinde sa copieze comportamentul parintelui pe de o parte, iar pe de alta parte comportamentul parintelui il afecteaza foarte mult. Un copil cu un parinte "speriat de bombe" si care il cocoloseste are toate sansele sa fie si el "speriat de bombe" si sa devina dependent de parinti. Ti-am dat un exemplu. Copilul va avea deci o predispozitie catre probleme psihice si chiar daca se va naste sanatos, ar putea fi afectat de starile tale si de comportamentul tau.
Gandeste-te bine daca afectiunea ta nu ar dauna unui copil si sfatuieste-te si cu psihiatrul tau in acest sens.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Catalina Dragulanescu MPsih. Catalina Dragulanescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua Mihaeluta,
Problema pe care o ridici este una destul de controversata in lumea psihiatriei si a psihologiei clinice, iar un raspuns net, sigur, de tip alb sau negru, nu exista in acest moment. Raspunsul lui Iuli reflecta doar o parte a opiniilor de specialitate, opinii, din nou, foarte controversate. Din punctul meu de vedere, evolutia unui copil si a relatiei parinte-copil este deosebit de complexa, are fatete nenumarate. Niciodata nu se poate prezice matematic ce va fi, atunci cand este vorba de mintea umana.
In alta ordine de idei, tratamentul pe care il urmezi este unul de ultima generatie, este adecvat afectiunii tale, iar daca te simti bine cu el nu exista nici un motiv pentru care sa-l schimbi. Asupra vindecarii acestei tulburari, intram din nou pe taramul controverselor si parerilor de tot felul, in general se vorbeste de ameliorare sau remisiune completa sau partiala, in functie de anumiti factori si, din punctul meu de vedere, personalizat pentru fiecare pacient.
Toate cele bune
Psih. Catalina Dragulanescu
www.terapie-psihanalitica.ro