Buna seara,sufar de depresie ink din copilarie,datorita vietii ingrozitoare pe care am avuto alaturi de fam mea,acum sunt casatorita si mama a unei fetite minunate.pot sa spun k ea ma scoate din intuneric,numi pot deschide sufletul asa usor,ceea c vreau sa spun e ca am nevoie de ajutor,si nu stiu de unde sal iau,depresia ma face sa cred k nimik nu se mai poate rezolva.sunt stresata si foarte nervoasa,imi iubesc enorm fetita si nu vreau sa o fac sa sufere sa ma vada mereu trista.imi cer scuze dak am deranjat.este prima oara cand intru pe un forum.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Am nevoie de ajutor"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara,
Nu ati specificat in ce fel va doriti sa fiti ajutata.
Este adevarat ca depresia poate dura ani, uneori chiar si intreaga viata. Totusi, nu este obligatoriu sa ramaneti cu ea. In functie de gravitatea ei este sau nu necesar si de medicamentatie.
In foarte multe cazuri cei care sufera de depresie reusesc sa isi gaseasca un echilibru, chiar daca precar, si nu au nevoie si de medicamentatie.
Din experienta pe care o am ca psihoterapeut va pot spune ca prin psihoterapie se pot depasii astfel de stari si viata poate deveni mai luminoasa.
Este alegerea dvs sa faceti sau nu psihoterapie, dar daca alegeti calea aceasta este important sa stiti ca va dura, nu se vor schimba lucrurile doar in cateva sedinte. Ce va garantez este ca merita, poate cel mai mult merita sa va oferiti sansa sa invatati sa va bucurati de dvs si de familia dvs.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro