Clickmed
programare rapida la medic

In 2010, Labormed estimeaza vanzari de peste 4 mil. euro din produse fitoterapeutice

Actualizat la data de: 03 Martie 2010
In 2010, Labormed estimeaza vanzari de peste 4 mil. euro din produse fitoterapeutice

Pe o piata a produselor naturiste estimata la aproximativ 117 milioane de euro in 2009*), cu 8% in crestere fata de 2008, LaborMed Pharma isi propune sa obtina pozitia de lider in cateva categorii care conduc in topul cresterii vanzarilor, prin lansarea diviziei Ozone Natural.

Bucuresti, 3 martie 2010 – LaborMed Pharma, producator de medicamente care a facut anul trecut mai multe achizitii importante in piata farmaceutica locala, lanseaza divizia Ozone Natural cu scopul de a construi branduri puternice pe piata de fitoterapeutice. in 2010, compania vizeaza pozitia de lider pe piata produselor naturiste de imunitate pentru copii si adulti prin cele doua branduri Imunogrip si Imunorezistan, care, conform previziunilor, urmeaza sa genereze 40% din vanzarile diviziei respective.

Ozone Natural intentioneaza sa-si consolideze pozitia pe piata prin anticiparea si satisfacerea unor nevoi de tratamente naturiste in crestere nu doar la nivel mondial, ci si in Romania. Astfel, conform unui studiu Visionwise Daedalus Millward Brown, in Romania piata de produse naturiste reprezinta jumatate din piata de OTC-uri, in conditiile in care 2 din 10 romani apeleaza la tratamente fara prescriptie medicala (OTC-uri).

"Piata pe care opereaza divizia Ozone Natural este in crestere si de aceea planurile si eforturile noastre sunt directionate catre potentialul cererii locale pentru produsele naturiste. Suntem convinsi ca Ozone Natural dispune de toate conditiile pentru a deveni in scurta vreme lider in tratamentele fitoterapeutice. Ne asteptam ca piata sa raspunda bine initiativelor noastre de construi branduri vedeta precum - Imunogrip si Imunorezistan”, a declarat Stephen Stead, CEO LaborMed Pharma.

Brandurile aflate sub umbrela Ozone Natural sunt: Imunogrip – pentru stimularea imunitatii generale, Imunorezistan- adjuvant in tratamentul racelii si gripei, Propolis – biostimulator natural, Donavital – amelioreaza simptomele din perioada menstruala si premenopauza, Giardinophyt – impotriva parazitozelor intestinale, Sabalit – pentru imbunatatirea functiei prostatei si potentei, Plantagingival – badijonaj gingival Sediphyt – amelioreaza tulburarile de somn, Antialcool Plant, Nicotan – pentru reducerea consumului de alcool si tutun si Omega3 – pentru reducerea colesterolului si buna functionare a sistemului cardio-vascular, Artrophyt – pentru imbunatatirea mobilitatii.
*) Cf. Studiului Visionwise Daedalus Millward Brown din iulie 2009

Despre Labormed Pharma


LaborMed Pharma este lider pe piata producatorilor de medicamente inca din 1992. in 2007, LaborMed Pharma a marcat prima investitie de tip greenfield in industria producatoare de medicamente din Romania, prin deschiderea celei mai moderne fabrici de medicamente din Romania. in 2008, compania a trecut in portofoliul fondului de investitii Advent International si a achizitionat portofoliul de 400 de produse al companiei Ozone, precum si brandul acesteia, iar in 2009, LaborMed Pharma a preluat 12 branduri de produse fitoterapeutice de la PlantExtrakt din Cluj. Dupa achizitie, LaborMed a inregistrat vanzari duble comparativ cu nivelul de 35 Milioane de Euro raportat in 2008.


Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate