O singura halba de bere consumata zilnic creste riscul cancerului de prostata!


Cercetatorii avertizeaza ca o singura halba de bere consumata zilnic creste riscul aparitiei cancerului de prostata. Cu toate ca medicii sustin ca aceasta cantitate de bautura nu dauneaza sanatatii barbatilor deoarece se incadreaza in limitele normale, cercetatorii sunt de alta parere, afirmand ca o singura halba cu bere creste riscul aparitiei cancerului de prostata cu pana la 20%.

Aceasta concluzie a luat nastere in urma analizarii a 35 de studii realizate pentru a identifica legatura dintre consumul a diferite cantitati de alcool si riscul aparitiei cancerului de prostata.

Parerile legate de calitatea si veridicitatea acestui studiu sunt impartite, insa oamenii de stiinta de la Universitatea Curtin din Australia sustin ca s-au facut documentari si analize temeinice inainte de a se ajunge la aceasta concluzie.

Totodata, acestia cred ca in mare pericol se afla persoanele in varsta care consuma cantitati moderate de alcool pentru a preveni aparitia afectiunilor cardiovasculare, fara sa stie ca pot determina aparitia cancerului de prostata.

Nou
Programeaza-te online la doctor. Click aici!
1796 vizualizari, 17 Mai 2012
Programeaza-te Online La Doctor

Discuta despre Oncologie

  • Dureri anus-prostata 2 zile, 22 ore, 19 min

    Am 52 de ani si de aprox. 10 ani am inceput sa ma prezint la medic din cauza urinarii tot mai frecvente. totul a...

  • Este normal? 23 zile, 10 ore, 57 min

    Buna ziua, as dori sa va intreb (desi probabil e normal), cand urinez observ ca dupa ce marea cantitate de urina imi...

  • Senzatie de usturime anala si la prostata 1 luni si 2 zile

    Am o durere-usturime in anus in jurul prostatei de vreo luna.medicul urolog mi-a spus ca am prostatita cronica dar dupa...

  • Infectie urinara 1 luni si 10 zile

    Salut,problema mea care este,am o infectie urinara,de fiecare data cand urinez ma doare,si ma dor si testiculele,am fost...

Toate posturile

Citeste si

Arhiva
  • 4 motive pentru a servi o salata zilnic 4 motive pentru a servi o salata zilnic

    Generalitati Ati mancat o salata astazi? Specialistii sunt de parere ca unul din cele mai sanatoase si mai simple obiceiuri alimentare pe care le putem adopta in aceasta perioada a anului, este consumul zilnic al salatei. Primavara poate fi considerata, din acest...citeste mai mult

  • Cum putem renunta la fumat fara a creste in greutate? Cum putem renunta la fumat fara a...

    Factorii cresterii in greutate Conform studiilor, persoanele care renunta la fumat castiga in greutate, in medie, 4 kilograme; cu cat numarul tigarilor consumate zilnic este mai mare, cu atat creste numarul de kilograme castigat dupa renuntarea la fumat....citeste mai mult

  • Diete si tratamente cosmetice cu struguri Diete si tratamente cosmetice cu...

    De ce sunt strugurii sanatosi Printre fructele cele mai bogate in antioxidanti, strugurii sunt foarte sanatosi in alimentatie, dar se folosesc cu succes si in cosmetica. Ar fi pacat sa nu profiti de sezonul lor. Se spune ca un pahar de vin rosu pe zi este cea...citeste mai mult

Loading