Coronavirus Update

Buspirona

Intrebare postata de Daniel1977 cu 8 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Tulburari de somn

Buna ziua!
As dori sa ma ajute cineva daca se poate. Iau de mai bine de o saptamana Spitomin (buspirona) impotriva anxietatii. Probelma este ca am insomnii. As dori sa stiu daca este un efect al medicamentului desi in prospect nu scrie asa ceva la reactii adeverse. Sau este doar o p***ancidenta ca am insomnii in aceasta perioada.
Va multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Printre efectele adverse ale medicamentului se numara si insomnia.
Este recomandat sa consultati medicul psihiatru in vederea schimbarii tratamentului.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.