Coronavirus Update

Bia

Intrebare postata de iancaonu cu 9 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Tulburari de somn

Buna ziua!am 32 ani si de aproape un an iau antidepresive...anxiar si cypralex de 10,cate 1 capsula pe zi...problema e ca starile de panica si anxietate pe care le aveam au cam disparut dar noaptea ,cu toate ca reusesc sa adorm repede,visez incontinuu iar cand ma trezesc imi amintesc visele ca si cand le asi fi trait cu adevarat,plus ca am o stare de oboseala pe tot parcursul zilei!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Buna ziua.
Medicatia antidepresiva actioneaza la nivel de simptom nu si al cauzei(adica al mecanismelor psihologice care genereaza depresia)
Faptul ca visati arata ca exista legatura cu inconstientul ceea ce inseamna un lucru bun; iar cu ajutorul unui psihoterapeut puteti vedea care sunt mesajele simbolice ale inconstientului dumneavoastra, adica acea cauza care genereaza depresia, astfel ca odata actionat la nivelul ei starea dumneavoastra se poate imbunatati considerabil creeind toate conditiile vindecarii depresiei.
Mai pe scurt ceea ce vreau sa spun este ca psihoterapia va poate veni in ajutor in mod real

Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.