Buna ziua.de curand am trecut printr-o deceptie care pe mina m-a marcat si nu-mi pot revenii.as dori o consultatie sau o terapie.unde as putea merge si ce acte si bani trebuiesc.multumesc anticipat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Deceptie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Claudia Popa MPsih. Claudia Popa este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Pentru a incepe o psihoterapie trebuie sa cautati un psiholog-psihoterapeut din orasul dumneavoastra si sa va faceti o programare. Nu aveti nevoie de acte, decat de faptul ca mergeti acolo cu sinceritate si cu inima deschisa pentru a va vindeca sufletul. Tafirele pentru o sedinta nu difera foarte mult de la un psihoterapeut la altul, insa este bine sa intrebati cat costa consultatia inainte de a va prezenta la programare.
Psihoterapeut  Claudia Popa ,
Contact - tel.: 0721.551.228
- e-mail: [email protected]
- www.claudiaradu.wordpress.com
- Oras Constanta