Buna ziua.
Am un baiat de aproape 10 ani. Este un elev stralucit si adora sa mearga la scoala. Din ultimul semestru al clasei a-III-a (acum este in clasa a-IV-a) a inceput sa manifeste la scoala stari de rau: il doare burtica, vomita si i se altereaza starea generala. Duap multe drumuri pe la diverse specialitati medicale am fost internati la Spitalul "Grigore Alexandrescu", in sectia de Pediatrie. Dupa investigatii, inclusiv endoscopie, i s-a pus diagnosticul de "reflux biliar" A primit tratament si regim alimentar.
Problema este ca acum am luat-o de la capat cu aceleasi simptome. Dar: ii este rau doar la scoala, ca si data trecuta dealtfel.
Sufera ca nu poate sta la scoala si de multe ori rezista pana nu il mai tin picioarele. Dupa ce vine acasa, in aproximativ 30 de minute, o ora isi revine si nu mai are nimic, dar absolut nimic.
Toata vacanta a fost plecat in diverse locuri unde nu a avut absolut nici o problema.
Pur si simplu nu mai stiu unde sa ma duc si pe cine sa intreb.
Multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate de performanta la copil?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna seara,
Ma bucur pentru faptul ca baietelul dvs invata foarte bine. In legatura cu problema medicala de care ati amintit, e posibil ca aceasta sa fie generata sau amplificata de catre factori de natura psihica. Mai exact, nivelul inalt de aspiratie si dorinta de performanta scolara sa-i produca stres, anxietate etc. Va vorbesc si din experienta mea de psiholog scolar si nu doar de psihoterapeut . Prin urmare, ar fi indicat sa colaborati si cu un psiholog pentru rezolvarea problemei baietelului dvs.
Mai multe informatii puteti gasi si aici: http://www.psihoutil.ro/consilierea-scolara-vocationala/
O seara placuta!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon:0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro