Coronavirus Update

Va rog un raspuns

Intrebare postata de iasmina157101 cu 9 ani in urma - 5 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Oase si articulatii

Buna ziua cred ca am facut o p***ae cat mine de mare .... am luat anticonceptionale timp de 11 zile apoi am renuntat pt ca ma speriau sani durerosi si mariti foarte tare ..inafara de atsa ma trezeam cu o greata .....dupa numai 3 zile sau 4de cand am renuntat a venit si menstruatia ...foarte mult ....doar ca ceva sa schimbat de cand am renuntat ...nu mai pot de picioare si de maini ma dor groaznic simt cum cantaresc enorm si parca as avea febra musculara ...dar nu e pt ca aia trece nu tine mult ..... imi simt mainile de la incheieturi si la cot foarte grele picioarele parca as avea ceva in ele ... ma uit de 2 zile la picioare si am senzatia cas unflate la genunchi ...acea parte interioara catre pulpele de sus...imi fac masaj in fiecare seara ..pe moment parca dispare acea greutate dar reapare mai ales diminiata .....e posibil sa fie ca am renuntat la acele anticonceptionale??? sa dat corpu meu peste cap?? imi va trece aceste dureri si inflaturi odata cu menstruatia? nu pot sa cred in ce mºam bagat ...nu mai iau anticonceptionale niciodata :(( nu cred ca sunt atat de bune pentru corpul meu :(( ...tin sa specific ca simptomele astea le am exact dupa ce am renuntat la anticonceptionale ...desi medica mia zis sa nu imi fac griji sa le iau ca dupaia no sa ma mai doara sani ....in fine asa e cand faci dupa capu tau .... poate fi ceva grav? sa astept sa treaca? sa merg la medic?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

Iuli (cu 9 ani in urma)

Mergi la medic. Dar nu la acelasi. Daca iti poate spune sa iei in continuare ca iti vor trece duerile de sani clar nu e cazul sa te intorci la el. Mergi la un endocrinolog.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
l_aural (cu 9 ani in urma)

nu te poti juca cu anticonceptionalele ,ori le iei cum trebuie ori nu le iei pt ca te dereglezi hormonal rau de tot si in plus organismului ii trebuie cel putin 3 luni sa se obisnuiasca cu ele dupa care multe din simptomele de inceput dispar

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Eh (cu 9 ani in urma)

Da'''''''' prezervativu ce avea??

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

va recomand sa mergeti la un cabinet de planning familial, pentru a stabili contraceptivul potrivit pentru dumneavoastra , cu concentratia adecvata de estrogeni si progesteron. In acest moment asteptati sa se termine perioada menstruala.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Oase si articulatii.

Inscrie-te aici!
LETITIA144126 (cu 9 ani in urma)

invata-te sa postezi intrabarile la subiectul potrivit, nu unde se nimereste!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.