Coronavirus Update

De ce nu are efect si la mine substitutia cu testosteron ?

Intrebare postata de Utilizator21535717465 cu 2 ani in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Hipogonadism Hipogonadismul masculin

In 1980 la 14 ani am suferit orhiectomie bilaterala urmare torsiuni succesive spontane. In 1985 am inceput tratament cu propionat ( injectie la o luna ) A fost relativ bine cam 3 ani, apoi efectul a scazut drastic. Din 1993 am inceput tratament injectabil cu enentat ( tot 250mg inj/luna ), a fost acceptabil pana in 1997 cand a disparut efectul in cateva zile. De atunci incercari ratate cu toate variantele de tratament ( capsule de undecanoat oral, Nebido, Androgel, Testimgel, gel intranasal incercat la Parhon anul trecut cand am facut si analize si verificari complete ) Practic libido zero, oboseala cronica, dureri de cap, depresie, lipsa motivatie, lipsa pilozitate corporala, osteoporoza la coloana.In tot rastimpul nu am intrerupt tratamentul, fie el de un fel sau altul. Si in prezent fac injectii cu enantat la 2 saptamani ( 250mg ) Dar repet, fara vreun efect. Tot ce mi se spune este ca ar fi vorba de receptorii din sange...dar nu exista remediu. Am facut analiza completa la Parhon, toate valorile in limite normale ( inclusiv testosteronul administrat, cu varietia inerenta ) doar LH si FSH mult crescute. Ar exista totusi o explicatie ? Un remediu ? Am inteles ca viata e distrusa, dar e vorba si de suferinta fizica zilnica. Ramane doar un mit substitutia in locul organelor ? Nu am vreo problema cu lipsa organelor sau functia de procreere, dar e groaznic cand se prabuseste si restul. Va multumesc.

Raspunsuri (1)

Utilizator11536447795 (cu 2 ani in urma)

Iti spun eu ce sa faci,fa un tratament post ciclu sa iti revina testiculele la normal si dupaia practica abstinenta sexuală fără masturbare,sex ejaculare, până iti revii încet, dar sigur o sa iti revii, poate sa ia 1-2-3 ani. nu te descuraja si incearca. apoi astept un mesaj sa imi mulțumești.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.