Buna!Sunt cu iubitul meu de un an.El a recunoscut de la inceput ca are depresie si este sub tratament psihiatric!Nu am facut caz de depresia lui,nu parea un om depres!Dupa cateva luni am descoperit medicamentele si am observat ca sunt medicamente care se asuma ptr tratatea schizofreniei!M-au trecut fiori cand am citit indicatiile medicamentelor si el a zis ca nu e multumit de viata lui!Care viata,ca are o viata pe care altii o viseaza!Tin sa mentionez ca atat el,cat si familia lui sustin ca e vorba doar de "confuzie",nu schizofrenie(cum sustin eu).
Ac***a in vedere faptul k eu de cand am descoperit medicamentele nu mai am o zi linistita,nu stiu ce sa mai cred,nu mai pot dormi ca inainte,etc...
Mama lui sustine k asa a fost el mereu mai "retras".Iubitul meu imi zice mereu k daca vreau il accept asa cum e,daca nu pot sa il las!Eu as fi vrut sa se schimbe,pentru ca nu are motive ca sa fie trist!!!
AM HOTARAT SA MERG LA MEDICUL SAU PSIHIATRU,IN SPERANTA CA MA VA AJUTA SI POATE IMI VA SPUNE ADEVARUL!!!CE PARERE AVETI,IMI VA SPUNE ADEVARUL MEDICUL SAU?
PENTRU CA ASA NU MAI POT TRAI!!!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "VREAU UN RASPUNS DE LA UN PSIHOLOG!!!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)
Iuli (acum 13 ani)
Ti-am raspuns si dincolo. Medicul psihiatru nu are voie sa dezvaluie nimic unei persoane straine despre un pacient.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Marica
Partenerul tau are dreptate: il poti accepta asa cum este sau alege sa inchei relatia. Ce anume te framanta legat de diagnosticul lui? Ce inseamna ca e trist, cum se comporta?
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Liliana Munteanu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Liliana Munteanu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
MARIKA25 (acum 13 ani)
Va multumesc ptr raspuns!Aveam nevoie sa vorbesc cu un psiholog!El mi-a recunoscut ca a fost intotdeauna un baiat mai retras,mai tacut!Ma framanta faptul ca nu reactioneaza la emotii,nu rade cand e cazul,nu plange niciodata(a recunoscut ca nu mai plange la la 5 ani)!
Mi se pare ciudat si modul in care el vorbeste la telefon cu mama lui,un mod "indiferent",fara sa gesticuleze un zambet,sau macar un mic interes|Pana si seful lui i-a atras atentia ca isi pierde locul de munca daca nu devine mai activ la munca!
Ma framanta "pasivitatea" lui!Si as avea multe de spus...Eu i-am fost alaturi pana acum si sunt dispusa sa-i raman alaturi dar atata timp cat nu stiu un diagnostic precis,nu risc,nu ma joc cu viitorul meu!
Sunt speriata si am mereu o stare de neliniste,de oboseala,pe deasupra k si situatia mea familiara nu e chiar asa de roz!Si eu inainte eram o fire "mai tacuta" dar mi-am revenit,am multe pasiuni si intr-o zi fac o mie de lucruri,mai nou ca sa nu ma gandesc la iubitul meu si la probleme am inceput sa plantez flori,sa curat gradina(am o gradina mare si frumoasa)!
Revin si mentionez ca sunt confuza si as dori doar sa stiu adevarata lui situatie...am uitat sa mentionez ca el are ganduri de suicid,mi-a confesat ca uneori cand vede un autobuz o voce ii spune sa se arunce in fata lui...asta se intampla aproape zilnic...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Auzul unei voci este un simptom clasic al schizofreniei. Singura solutie este sa discuti deschis cu el.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
MARIKA25 (acum 13 ani)
Am vorbit deschis cu el de nenumarate ori si sustine ca sufera doar de o simpla depresie,datorata problemelor suferite in adolescenta!Revin si spun din nou k sunt confuza!Cu cine sa mai vorbesc???Eu cred k poate mama lui stie adevarul,ac***a in vedere ca tine legatura cu psihiatrul!Poate i-a ascuns fiului,din frica de a nu-l speria!Dar eu o sa actionez,ma duc la psihiatrul lui si pana nu aflu adevarul,pana nu ma lamureste,eu de acolo nu plec!
Psihiatrul sustine k iubitul meu nu are nevoie de sedinte de psihoterapie pentru ca nu e un caz grav!
Referitor la voci,el imi spune ca ii vine din creier instinctul de a se sinucide,are ganduri care ii vin instantaneu!Imi e si mila de el,el spune mereu ca nu si-a programat viata ca sa decurga in felul acesta...
Apropo,sunt printre voi persoane care au trait ceea ce mi se intampla mie acum????????????????
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Draga Marika,
pentru a mentine confidentialitatea informatiilor, imi poti scie personal: [email protected]
Numai bine!
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro
0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Delia Aldescu MPsih. Delia Aldescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Nu stiu in ce masura exista un adevar adevarat si nici in ce masura acest adevar te va linisti. Singurul adevar in care crezi este adevarul tau. Iar un medic, fie el si psihiatru nu este specializat in adevaruri, ci in diagnostice si tratamente. Daca vei cere si parerea unui alt medic psihiatru sau unui alt specialist, ceea ce ai si facut scriind aici, vei putea avea surpriza sa primesti alte adevaruri.
Citind ce ai scris aici Marika, am avut senzatia ca doresti sa te ajuti, ajutandu-ti partenerul. Este bine ca te ingrijorezi pentru el, dar ar trebui sa te ingrijoreze si reactia pe care o ai in acest moment.
Aduna in tine puterea de a vedea lucrurile din mai multe perspective, care nici una nu o anuleaza pe cealalta. Daca nu poti realiza acest lucru nu fi dezamagita. Un psihoterapeut te poate sustine sa-ti gasesti linistea de care ai nevoie sa stai stramb dar sa judeci limpede.
Psiholog Delia Aldescu
Cabinet Individual de Psihologie
Adresa: Str. Doamna Ghica, nr. 32B
Sector 2, Bucuresti
Tel:  + 40 733 098 444
E-mail: [email protected]
http://cabinet-psihologic-online.ro/