Urmez un tratament cu Seroxat 20 mg si Depakine de 300 mg. Diagnosticul pus de medic a fost acela de tulburare depresiv-reactiva. As dori sa stiu cat de grav este si daca ma pot recupera fara tratamentul pe care il administrez de 8 luni, mai e necesar? Nu vreau sa devin dependenta de medicamente, de fapt cred ca sunt deja. Va multumesc si astept un raspuns cat mai curand posibil.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Vreau sa scap de antidepresive"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (17)
anagoga66 (acum 12 ani)
Ar trebui sa incercati sa luati legatura cu clinica EDEN din Breaza Romania, este greu sa intri, astepti la rand dar merita.Dieta, gimnastica, aer de munte, muzica clasica, rugaciuni, gandit pozitiv atragi pozitiv. Este recomandat si celor care sunt dependenti de medicamente, sau urmeaza o cura de medicament prea mult timp si au nevoie de detoxifierea organismului. Am fost acolo acum 4 ani. si a fost ok.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de anagoga66
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de anagoga66
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
ingerascuns (acum 12 ani)
Multumesc frumos, o sa incerc...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ingerascuns
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ingerascuns
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Depresia reactiva, dupa cum ii spune si numele, este reactie la un eveniment traumatizant din viata dvs. Daca nu lucrati cu acea trauma, nu invatati sa ii faceti fata si sa o intelegeti veti reactiona in continuarea la ea. Medicamentele ajuta, dar nu rezolva. Ceea ce va recomand eu este sa urmati o interventie psihoterapeutica, psihoterapeutul sa colaboreze cu psihiatrul dvs si treptat, pe parcursul lucrului sa vi se scada si doza. Aceasta se va intampla si in functie de cum va decurge procesul terapeutic.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro