Buna la toata lumea va rog daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi as fi destul de incantat as vrea sa imi cer fosta iubita de sotie nu pot trai fara ea simt ca doar pt ea traiesc si nimik altceva dar nu sunt sigur daca ma va respinge daca ma va ura dupa toate astea si eu nu doresc acest lucru imi spune mereu ca ma iubeste dar nu ma mai iubeste ca pe un iubit ci doar ca pe un priten foarte bun si ca se gandeste la alt cineva care este plecat in strainatete si cica il iubeste dar nimeni in toata lumea asta nu o va iubi ca mine jur pe ochiisori mei mi-as da viata pt ea dar nush ce sa fac va rog daca ma puteti ajute va multumesc Andrei
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Vreau sa imi cer fosta iubita de sotie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna Andrei,
Consider ca in momentul in care iubesti pe cineva asa de mult ii vrei binele si il si respecti foarte mult. Atata timp cat fosta prietena iti spune ca ea iubeste pe altcineva poate ar fi util sa ii respecti decizia. Daca vei incerca sa o ceri in casatorie poate vei fi respins sau, sa zicem ca un exercitiu de imaginatie, ca ar accepta. Chiar ai vrea sa iti petreci viata langa cineva care nu te iubeste si care se gandeste la alt barbat?
Ce ai putea sa faci tu? Daca nu vrei sa urmezi un proces psihoterapeutic (ceea ce ar fi util in acest moment) este sa incerci sa iti dai seama ce calitati are fosta prietena si ce crezi ca iti oferea ea. Si apoi sa incerci sa vezi daca nu ti le poti oferi si singur sau daca nu mai sunt si alte femei care ti le pot oferi.
Recomandarea mea este sa faci psihoterapie, dar alegerea iti apartine.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro