Buna ziua. rog tare mult in a ma ajuta cu niste lamuriri si raspunsuri privind aceasta boala psihica. Mama mea a fost diagnosticată recent cu aceasta afectiune. inainte a mai avut un episod de cadere care a inclus halucinatii..dupa spitalizare acestea au disparut (zice ea), insa starea de depresie..tristete..panica..insomnii nu. La o alta internare i s a modificat la tratament ceva si o perioada de vreo 2 luni parea a fi bine. Acum de vreo luna a avut o criza mare, inclusiv intentia de sinucidere a existat. dupa o alta internare i s a pus acest diagnostic in baza lucrurilor relatate de catre familie. e mereu anxioasa...speriata..nu doarme..are prea multa energie..zi noapte ar munci..plange..rade, e nervoasa, iritata..striga..sparge. in urma acestor fapte s a pus diagnosticul. acum e sub tratament cu Imovane, nobixal, alprazolam, olanzapina. sper ca am scris corect, insa ea este exact in aceeasi stare. nici o îmbunătățire...nu stim ce sa mai facem.medicii i au crescut si doza, insa nimic.....va rog sa ma ajutati!!!!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ttulburare bipolara?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
SfatulMedicului (acum 5 ani)
Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical.
Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Schizofrenia-si-alte-tulburari-psihice/tulburarea-bipolara_15055
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua! In primul rand, Imovane poate determina reactii adverse nedorite si puternice. De unde sunteti? Poate ar fi bine sa o vada si un alt medic, sa mai existe o opinie. Pe de alta parte, sunt tulburari somatice care determina reactii psihice (ex: encefalopatia hepatica, sindromul wernicke-korsakoff etc) - asta inseamna, doar, ca mama dvs sa faca analizele de sange necesare depistarii lipsei unor vitamine (oricat ar parea de ciudat, da!) sau functionarii deficitare a unor organe si acumularii unor toxine. Oricum, aici pe site descrierea dumneavoastra este sumara si este dificil de pus un diagnostic - poate fi si schizofrenie din ceea ce relatati. Tratamentul ar trebui sa isi faca efectul in 2 saptamani cel mult, daca este corect administrat.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350