Am 14 ani si un frate cu o depresie severa. Am bipolaritate de la varsta de 11 ani. Schimbare de stari,depresie severa,stare euforica,halucinatii,probleme cu vorbirea,probleme cu somnul,anxietate,paranoia,fobii...
Am incercat sa ma sinucid de cateva ori. Am incercat sa vorbesc cu parintii mei,dar...si ei au anumite probleme psihice,tata ma uraste,iar mama nu vrea sa auda ca am astfel de probleme. Ambii nu vor sa treaca din nou prin asta.
Mi-e frica de sanatatea mea,sunt in pericol. In orice moment pot fii maniacal si sa-mi distrug psihicul mai mult decat este acum.
Mi-e frica de ce se va intampla in viitor. Ajutor
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sunt bipolara cu caracteristici psihotice. Ce sa fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
Psih. Delia Aldescu (acum 6 ani)
Este necesar, daca aveti acest diagnostic pus de medicul psihiatru, sa urmati un tratament medicamentos. Desigur, ar fi eficient sa fiti intr-o relatie terapeutica cu un psiholog specializat de psihologie clinica si psihoterapie.
Psiholog Delia Aldescu
Cabinet Individual de Psihologie
Adresa: Str. Doamna Ghica, nr. 32B
Sector 2, Bucuresti
Tel:  + 40 733 098 444
E-mail: [email protected]
http://cabinet-psihologic-online.ro/
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Delia Aldescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Delia Aldescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Laura Ciocoiu MPsihoterapeut Laura Ciocoiu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna
Cred ca in situatia pe care tu o descrii e esentiala psihoterapia cu un psihoterapeut empatic, cu experienta in lucrul cu copii si familiile.
Din ceea ce spui tu aici, inteleg ca esti singura in lupta cu toate astea si parintii nu sunt alaturi de tine.
De cele mai multe ori, problemele copiilor, sunt, de fapt, problemele parintilor... Trist, dar asta e realitatea... Copilul vine intr-o familie si de aici porneste totul...
Daca parintii au probleme nerezolvate, acestea vor afecta copilul!
Daca vrei sa intelegi ceva mai mult despre asta, poti intra pe site-ul meu unde vei gasi un articol care se numeste exact asa " Problemele copiilor sunt, de fapt, problemele parintilor"
O zi minunata!
Laura- Simona Ciocoiu , psiholog supervizor-psihoterapeut- logoped
Centrul de Psihoterapie si Dezvoltare Personala - Laura Ciocoiu
Bucuresti, tel. 0723366515
www.consiliere-psihoterapie.ro
IMPORTANT!
Recomandarile facute au caracter general.
Pentru un consult de specialitate  este necesara programarea la cabinet.