Salut,cum pot trata sau uita ce traume am avut in copliarie?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Salut,cum pot trata sau uita ce traume am avut in copliarie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Este epuizant şi neproductiv să lupţi cu gândurile neplăcute, amintirile traumatice, intruzive. Se manifestă astfel:
-apar împotriva voinţei persoanei, ruminează asupra trecutului “blocată” şi ȋi afecteaza bucuria de a trăi ȋn prezent;
- evident, sunt foarte supărătoare;
- sunt urmate de nevoia puternică de a le controla, de a scăpa de ele.
Nu se uită nimic, dar din fericire se tratează. Uneori este mai simplu, alteori necesită mai mult exerciţiu şi timp alocat. Efortul merită realizat pentru că ȋnveţi să le accepţi şi astfel te detaşezi, preiei controlul şi scapi de stres, de sentimentul de neajutorare. Le vei transforma ȋn amintiri cu un impact emotional normal, funcţional, vor reveni mai rar şi vor dura mai puţin, nu te vor mai perturba, ȋnveţi să ai perspective noi asupra realităţii, flexibile, care să te ajute să ȋti focalizezi atenţia preponderent asupra prezentului.
Toate cele bune!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/