Buna seara! Din pacate pt ca in anumite per ma regasesc si eu in aspectele accentuate in aceasta comunitate, sunt nevoita sa va scriu cerandu`va ajutorul. De aprox 3 ani am aceste stari depresive care dureaza in medie 2 sapt.si care tot vin si pleaca. Parca as fi 2 fiinte in loc de o singura persoana, si nu la modul extrem. Pur si simplu timp de aprox o luna sunt eu(cea joviala, optimista, normala care eram pana acum 3 ani cand au aparut starile fara motiv aparent) iar apoi deodata,pe fondul unei oboseli/suparari/etc ma izbesc aceste stari de apatie, lipsa de interes care ma tin "inerta"impotriva vointei mele,care imi skimba toate planurile din viata de zi cu zi, care ma fac sa stopez orice activitate in curs...pt ca apoi sa incerc sa o reiau dupa ce trece "starea depresiva". Dar e greu sa traiesti din franturi, sa ti suni prietenii incercand sa le explici ca "gata,a trecut starea...putem iarasi sa vorbim normal, pot iara sa fiu contactata / sa ies cu voi"...pana la urmatoarea "perioada depresiva". Da, ma bucur enorm si Ii multumesc lui Dumnezeu cand ies din starea asta, cu toate ca ..odata intrata in ea apoi, nu mai am nici un Dumnezeu:(,oricat as incerca sa sper in ceva,sa fiu mai activa, mai vioaie..macar la gandul ca o sa ies din perioada p***a, cum o fac mereu. Din pacate, nici asta nu prea ma mobilizeaza caci e f greu cand sunt acolo,cu starile astea, si sunt f obosita, tot sperand ca or sa treaca definitiv, ca nu or sa se mai intoarca. Am incercat 2 consilieri aici (locuiesc in Londra), fara succes. As avea nevoie totusi de un psihoterapeut roman care vine macar in Londra destul de des, dak nu locuieste aici..un profesor , doctor..oricine. Cunoasteti pe cineva?imi puteti recomanda? va multumesc mult. va pot lasa adresa mea de mail pt sugestii: [email protected].
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Psihoterapeut in limba materna in Anglia?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (18)
ochi negri (acum 12 ani)
Eu cred ca ai o tulburare anxioasa ,depresiva.S-ar putea sa ai nevoie de un psihiatru.Te-as sfatui sa nu tragi de vreme.Atata timp cat singura(inca!) realizezi ca ceva nu e bine cu tine,inseamna ca ne e chiar asa grav.Dar trebuie neaparat sa-ti faci niste investigatii serioase,fara idei preconcepute si fara alte retineri.Toti,sau aproape toti avem fel de fel de probleme si pe fiecare din noi isi pun amprenta intr-un fel sau altul,fiecare le duce cum poate...Medic psihiatru gasesti si in Londra.Macar sa fii sigura de ceea ce se intampla cu tine.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ochi negri
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ochi negri
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
DiaMa (acum 12 ani)
Multumesc pt timpul tau! Sunt f constienta de ce mi se intampla, si am simtit ca aceste stari sunt nelalocul lor chiar de prima oara cand le am trait...am simtit ca nu sunt eu insa nu puteam iesi oricat mi as fi dorit din starea asta. Am consultat un psihiatru in Romania( de fapt mai multi), ma amuza caci parerile sunt impartite, unii spun ca nu am nimic ( chiar din cei f buni, doctori profesori), ca e doar o per din viata mea care va trece, etc., altii ca e un deficit la nivel cerebral si ca am nevoie de ceva suplimente, pastile care sa puna rotita in miscare chiar si atunci cand e mai lenesa si tot asa...Iar un psihiatru de aici mi-a recomandata psihoterapia in prima faza. De aici si intrebarea mea. Doctorii de familie de aici oricum iti prescriu pe banda rulanta pastile antidepresive numa cand le zici ca te simti cam trista....am luat si pastile, ( prescrise de un psihiatru din rom), fara nici un efect...si le am luat perioada propusa de dr. Aceleasi stari, care tot vin...Multumesc oricum pt sfat.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de DiaMa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de DiaMa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Elena (acum 8 ani)
Buna ziua,
Intrand pe acest site ca sa vad cat de potrivit este pentru a-mi inscrie cabinetul, am vazut mesajul dumneavoastra si corespondenta cu doamna psihoterapeut. Eu sunt psihoterapeut si, de vreo 3-4 ani ofer si psihoterapie online, pe Skype. Rezultatele fiind comparabile cu cele ale terapiei pe care o efectuez in cabinet, eu cred si in eficienta acestei forme.
Am vazut ca schimbul de mesaje e de acum 3 ani. Totusi, m-am gandit sa va scriu, ca sa stiti ca mesajul dumneavoastra a ajuns si la mine si a avut ecou.
Daca gasiti ca are sens pentru dumneavoastra, imi puteti scrie pe adresa [email protected]
Toate cele bune!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih. Delia Mihaela MPsih. Delia Mihaela este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna, poti incerca psihoterapie online, cu un terapeut din Romania.
Mult succes.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Delia Mihaela
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Delia Mihaela
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Depresie.
Inscrie-te aici!
DiaMa (acum 12 ani)
Multumesc pt pont. Insa vreau sa va intreb ceva: dvoastra chiar credeti in psihoterapie online? chiar sa punem totul pe seama tehnologiei revolutionarE? nu e oare diferit, ca si psiholog, sa ti poti privi pacientu in fata, sa ii vezi reactiile, expr.nonverbale, grimasele, etc.?Eu cel putin m as simti mai confidenta vorbind nu in fata unei camere de luat vederi si a unui laptop ci in fata unei persoane, as simti ca da mai mult randament terapia reala nu "virtuala". Dar dvoastra ce spuneti? bineinteles, eu vb in necunostinta de cauza, nemaincercand asa ceva pana acum.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de DiaMa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de DiaMa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Intr-adevar terapia in cabinet nu se compara cu cea online, dar cea din urma poate fi pusa in practica in cazuri "exceptionale". Decizia este a ta.
0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia MPsih. Ulmeanu Lelia-Camelia este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca ati consultat mai multi medici psihiatri, si ca vi s-a recomandat psihoterapie din parte dumnealor.
Daca din punct de vedere psihiatric si din punct de vedere medical, adica analizele de sange sunt in limite normale, este posibil sa se fi intamplat ceva in viat dvs acum 3 ani , de cand acuzati aceasta simptomatologie, si sa se manifeste la nivel de inconstient.
Se pot face multe supozitii, de ex varsta(etapele ei, stim ca de la o anumita varsta apar modificari hormonale care pot modifica comportamentul si starea de bine a individului); schimbarea mediului, spuneti ca locuiti la Londra, dar nu spuneti de cat timp, cum v-ati acomodat cu noul climat, cum relationati cu cei din jur, dar cu familia!?, cum este pt dvs sa locuiti acolo!?
Cand apar aceste stari de rau ce se intampla mai exact in viata dvs!?, le-ati putea asocia cu ceva!?
Nu este necesar sa dati un raspuns pe acest site, incercati sa va dati dvs un raspuns la ele.
Mai inteleg ca pentru dvs. este importanta apropierea, sunteti o persoana Kinestezica, adica va bazati pe simturi .
Atunci cand ajungeti in Romania, puteti consulta un psihoterapeu.t
Daca problema dvs va afecteaza foarte tare puteti apela la psihoterapia on- line!
Dvs alegeti, faceti asa cum simtiti!
Cu bine.