Coronavirus Update

PROZAC

Intrebare postata de ROBERT1278685 cu 9 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Depresie

Buna seara, as avea si eu o intrebare...care ar putea fi explicatia pentru care ma simt bine in intervalul 1-4 ore dupa administrarea Prozac iar apoi din ce in ce mai rau, culminand cu intervalul 6-8 ore dupa administrare cand, paradoxal, acesta atinge concentratia plasmatica maxima iar starea mea fizica si psihica se prabuseste ( ameteala, confuzie, astenie, tremor, dureri de spate si articulare, etc. )? Ar putea exista posibilitatea ca, in perspectiva, intervalul de timp in care sunt OK sa se mareasca? Daca cineva s-a mai aflat intr-o situatie similara, l-as ruga mult sa-mi ofere o informatie!...MULTA SANATATE tuturor celor suferinzi!...

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Ar fi bine sa discutati cu medicul psihiatru despre aparitia oricarui efect secundar (ameteala, confuzie) si despre lipsa de raspuns la tratament, sau raspunsul slab . Este nevoie de obicei de o luna pentru a observa efectele terapiei.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.