Buna ziua
Am avut depresie ,sau poate ca mai am dar ma simt mai bine.Nu ma pot adapta la noul serviciu ,(cei drept e un job refuzat de multi,dar pe criza asta nu prea ai ce sa alegi).Am nevoie de un sfat,nu stiu ce sa fac,mi-as da demisia dar ma tem ca nu mai gasesc altceva.Majoritatea cunoscutilor ma sfatuiesc sa renunt.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Probleme de adaptare"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (16)

Psih. Iuliana Pasarin MPsih. Iuliana Pasarin este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Este un aspect destul de important si personal pastrarea serviciului sau renuntarea la acesta, iar singura in masura sa decideti ce veti face sunteti dumneavoastra.
Este adevarat si ca se gaseste greu un loc de munca, dar este la fel de adevarat ca un loc de munca care este inconfortabil pentru psihic si pentru starea generala si duce la inrautatirea starii de sanatate nu e de dorit si nici usor de tolerat.
Spuneti si ca ati avut o depresie. Este important de stiut daca jobul este greu de tolerat din cauza neplacerilor create de starea depresiva sau pur si simplu este un job greu de tolerat din motive obiective.
Ar bine daca ati putea incepe o psihoterapie care sa amelioreze si starea depresiva si care sa va ajute sa va cunoasteti mai bine punctele forte, sa va autoapreciati si sa aveti mai multa incredere in dumneavoastra si in deciziile pe care le luati.
Sa aveti inspiratia de a lua o decizie inteleapta!
Psiholog-psihoterapeut Iuliana Pasarin
[email protected]
Iulia Pasarin
psiholog clinician, psihoterapeut integrativ
0728.967.011
[email protected]
http://iuliapasarin.ro/