Bună ziua am fost diagnosticată cu depresie anxioasa și sunt sub tratament cu Serlift dîn decembrie și mă simt amețită și ami este mereu somn iar dimineață am o sensibilitate în gât adică mă doare poate fi de la tratamentul cu serlift
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Poate fi de la tratamentul cu serlift "
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua! Depresia este motivata de ceva anume? Daca da, atunci trebuie sa mergeti la un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala! Indiferent de medicatie, cauzele unei depresii raman aceleasi, iar medicatia se va dovedi in timp ineficienta, facandu-va rau pe mai multe planuri! Medicatia trebuie eliminata treptat si numai urmand psihoterapie. Nu intrerupeti brusc medicatia! Eventual, mai mergeti la inca unul-doi medici psihiatri si vedeti ce spun si ei. Dar psihoterapia este baza si ceea ce va va oferi o viata normala!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350