Buna ziua. Am 30 de ani si sunt singura , fara partener si necasatorita si fara viata sociala , am avut doar 2 relatii de-a lungul timpului , si alea doar de cateva luni si fara contact sexual.
Primul iubit m-a inselat si din acest moment mi-am pierdut total increderea in sexul masculin.
De cand am terminat liceul nu am mai am decat amici pasageri in viata mea ( rari de tot ), aproape deloc socializare umana si asta de aproape 10 ani. In plus, am avut mereu o familie ( parinti ) care nu se intelegeau , de aici am concluzionat ca nu cred ca casatoria ar fi pt mine, pt ca am aceste frici. In plus , nu am pe nimeni aproape , doar parintii mei de care ma ingrijesc. Habar nu am ce sa fac cu viata mea , sunt intr-o depresie totala.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ma puteti ajuta ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psih. Stefania Budacu (acum 10 luni)
Bună ziua! Vă recomand să începeți psihoterapie cognitiv comportamentală, aceasta vă va ajuta să înțelegeți relația cu părinții, relația cu dumneavoastră și relația cu cei din jur. Totodată, vă recomand să faceți o listă cu activități care vă fac plăcere sau pe care pur și simplu le-ați putea întreprinde, astfel încât să începeți să vă clădiți o viață personală. Concentrați vă mai mult pe nevoile personale, și lăsați-i pe ceilalți în pace, cu ale lor!
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350