Buna ziua , vreau sa va spun despre mine de multa perioada de timp ma lupt cu o depresie crunta care nu imi da pace mai exact sunt trist cam 80 la suta din timpul zilei , imi trec pri minte numai ganduri
Despre moarte , un viitor nesigur ,ma cert cu toata lumea , din nimic , inclusiv cu parintii mei , ma enervez foarte repede , simt ca ma indeparatez totmai mult de mine , si plus de asta acum sunt bucuros peste 5 minute sunt trist , am fost la unmedic psihiatru si mia dat tritico ,zoloft
Ma trezesc cu aceleasi ganduri nenoricite cucare adorm ,simt ca nu pot sa imi controlez mintea ,
... medicul mia dat si depakine dar imi e frica sa il iau pentru ca am citit prospectul si am vazut ca este pentru epilepsie , dar imi e foarte frica sa nu dezvolt si eu aceasta boala din greseala ,mentionez ca eu nu am avut niciodata epilepsie , doar anxietate si dwpresie , si imi e foarte frica sa iau depakine , va ri sa imi spuneti parerea voastra , nu stiu ce sa fac daca sa il iau sau nu ! Va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Imi este frica de depakine?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună seara, în loc de pa chine sau alte medicamente, sau alături de ele, medicul dumneavoastră ar fi trebuit să vă prescrie psihoterapie cognitiv comportamentala - Asta indiferent dacă depresia dumneavoastră este endogena sau exogena.
Cum înțeleg că el nu a făcut-o, vă recomand să căutați un psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala, care vă va ajuta prin terapie să renunțați la medicație, și mai mult de atât chiar - să vă echilibrați.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350