Buna ziua! Am o întrebare și as vrea sa îmi răspundeți cât mai repede , am depresie și anxietate și am fost la un doctor neurolog , mi-a dat 5 feluri de pastile , am spus ca am dureri de cap , nu dorm noaptea ma simt rau , sunt trista.
Pastilele sunt Convulex
Quetiapina
Serlift
Mirzaten
Imovane . Nu știu ce sa fac , e normal asa? Sa iau 5 pastile? Dati-mi un sfat!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Doctorul mi-a dat 5 feluri de pastile, e normal?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 2 ani)
Programati-va la un medic psihiatru pentru ca acesta se ocupa cu tratarea problemelor psihice, neurologul este specializat in alt tip de probleme. Psihiatrul este in masura sa va stabileasca diagnosticul si sa va dea o schema de tratament in cazul tulburarii anxios-depresive.
Dupa ce tratammentul incepe sa isi faca efectul (cateva saptamani), puteti apela si la sedintele de psihoterapie. Combinarea medicatiei cu sedintele de psihoterapie dand cele mai bune rezultate.
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/